1401-03-03 10:52
1367
1
80147
همزمان با سومین روز خرداد سالروز فتح خرمشهر؛

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلستان با سرود «سلام فرمانده» نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس گلستان با همخوانی «سلام فرمانده» توسط دانش آموزان دبستان شاهد دختران برگزار شد.

ب️ه گزارش گلستان ما، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور فرماندار گرگان، مشاور و مسول هماهنگی امور ایثارگران استانداری گلستان، مدیر کل آموزش وپرورش استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان؛ زنگ مقاومت و ایثار در دبستان شاهد دختران گرگان نواخته شد.

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس، امروز سه شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس استان گلستان نواخته شد.

آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت روز سه شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دبستان دخترانه شاهد شهرستان گرگان برگزار شد، شیوه‌نامه آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس پیش از این از سوی اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی به استان‌ها ابلاغ شده بود.

براساس این شیوه نامه، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در میان دانش آموزان و فرهنگیان، صیانت از میراث ارزشمند شهدای والامقام، ایثارگران و گرامیداشت چهل و یکمین سالروز نکوداشت هفته دفاع مقدس و زمینه سازی برای مشارکت فعالانه دانش آموزان کشور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

بر اساس این گزارش، ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه جمهوری اسلامی ایران، آغاز هفته دفاع مقدس است. 

انتهای پیام/ 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.