1401-11-04 16:10
895
0
83146
مرزهای گلستان دردساز است؛

درخواست استاندار گلستان از معاون وزیر/ به مرزبندی‌های نامشخص پایان دهید

استاندار گلستان از وضعیت نامشخص مرزهای سیاسی و منابع طبیعی گلستان با استان‌های همجوار مازندران، سمنان و خراسان‌شمالی انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما، علی‌محمد زنگانه در دیدار با نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور با حضور نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول و تعدادی از مدیران ارشد استان گلستان اظهار کرد: انطباق مرز سیاسی و منابع طبیعی گلستان با استان‌های همجوار مازندران، سمنان و خراسان شمالی ضروری است.

وی افزود: متاسفانه عدم انطباق مرز سیاسی و منابع طبیعی استان با سه استان همجوار مشکلاتی را در حوزه‌های مختلف برای مردم ایجاد کرده که بخشی در حال مرتفع شدن و بخشی هنوز حل نشده است.

استاندار گلستان از تحقق ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مصوبه در حوزه جهاد کشاورزی در سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد و گفت: از این میزان ۶۱۵ میلیارد تومان به منابع طبیعی و آبخیزداری اختصاص یافته است.

زنگانه بیان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات حوزه منابع طبیعی به موضوعات عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری اختصاص دارد و ۱۱۵ میلیارد تومان مصوبه در حوزه بیابان‌زدایی به تصویب رسیده است.

وی ابراز کرد: از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری می‌خواهیم که نسبت به اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان ایثارگران همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم اقدامات لازم را در این راستا انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.