1401-09-12 11:52
281
0
82489
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خبر داد؛

تبدیل وضعیت پرستاران طرحی روی میز مجلس/ باید پرستاران را به ادامه خدمت امیدوار کنیم

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی؛ تبدیل وضعیت پرستاران طرحی را از اولویت‌های جدی برشمرد.

به گزارش گلستان ما، رمضانعلی سنگدوینی امروز در همایش تجلیل از پرستاران گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: بعد از وزارت آموزش و پرورش که بیشترین جمعیت را در خودش جای داده است دومین محل رجوع مردم، مراکز درمانی است، شغل پرستاری بسیار سخت و پرمشقت است که اگر با عشق و علاقه تلفیق نشده باشد ادامه کار میسر نیست.

وی شرایط کرونایی را از سختترین لحظات حرفه پرستاری و کادر درمان عنوان کرد و افزود: شرایطی که کم از زمان جنگ و دوران دفاع مقدس نداشت، در این مسیر پرستاران و پزشکانی هم در راه خدمت به سلامت مردم جان خودشان را تقدیم کردند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرستاران التیام بخش خانواده ها و بیماران هستند، گفت: همه مسیرها باید برای آرامش پرستاران فراهم شود.

سنگدوینی افزود: حق و حقوقی که برای پرستاران متصور است و آنچه در شأن آنهاست باید انجام شود موضوع تبدیل وضعیت پرستاران طرحی را در مجلس پیگیری می‌کنیم بخصوص پرستارانی که در زمان شیوع کرونا تلاش کردند موظف به حل مشکلات آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید پرستاران را به ادامه خدمت امیدوار کنیم، اظهار کرد: ما باید به امیدوار کردن مردم همت کنیم این حرف نه در شعار بلکه باید با هدف و برنامه محقق شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.