1401-11-13 20:03
1091
0
83344
در گفتگو با خبرنگار گلستان‌ما مطرح شد؛

بازپس‌گیری «باغ روس‌ها» به روایت شهردار گرگان/ واکنش سیدالنگی در خدمات‌دهی به هتاکان حجاب

شهردار گرگان در پاسخ به آخرین وضعیت باغ‌روس‌ها در قلب گلستان گفت: مالکیت این منطقه در اختیار شهرداری گرگان نیست، سعی داریم این باغ به عنوان پارک شهری حفظ شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی امروز با تبریک دهه فجر در گفتگو با خبرنگار گلستان ما در پاسخ به آخرین وضعیت باغ‌روس‌ها در گرگان اظهار کرد: مالکیت این باغ در اختیار شهرداری گرگان نیست و ما فقط کاربری فضای سبز داریم و سعی خواهیم کرد این باغ به عنوان پارک شهری حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع حقوقی این باغ بین وزارتخانه و مالکین برطرف نشده است، افزود: تصمیم‌گیری برای این مجموعه بستگی به بسته شدن پرونده حقوقی است.

شهردار گرگان در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهری گفت: برای پروژه‌های مختلف از جمله شهر بازی، تله‌کابین، مسکن و ... سرمایه‌گذار آماده فعالیت است.

سیدالنگی پیرامون خدمات‌دهی به افرادی که در پارک‌های جنگلی، معابر عمومی و اتوبوس‌های شهری به حجاب هتک حرمت می‌کنند، توضیح داد: عرصه جنگلی النگ‌دره گرگان متعلق به منابع طبیعی است و هنوز قراردادی بین شهرداری و منابع طبیعی امضاء نشده است، در این زمینه یکسال مشکلات حقوقی وجود داشت.

وی ادامه داد: برای حسن انجام کار باید ضمانتنامه 9 الی 12 میلیارد تومانی گذاشته شود، این اقدام باید کارشناسی شود، ما بر اساس قانون اجازه دخل و تصرف در ناهارخوران و النگدره را نداریم.

سیدالنگی بیان کرد: در کمیسیون فرهنگی موضوع بازگشایی النگدره در حال بررسی است که بعد از در اختیار قرار گرفتن برای استفاده از شهروندان در این باره شفاف‌سازی می‌شود.

وی پیرامون پروژه‌های شاخص شهرداری گرگان به مناسبت ایام‌الله دهه فجرد گفت: هدایت آب‌های سطحی (فاز اول کوی منظریه) با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان از رونمایی ۶ دستگاه اتوبوس جدید درون شهری با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: دبیرخانه بزرگترین رویداد ورزشی شهرداری گرگان (المپیاد ورزشی محلات) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گفته سیدالنگی؛ فاز نخست غرفه‌های صنایع دستی پارک بانوان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، پروژه جهادی «انجیراب» شامل آسفالت معابر خاکی، پیاده‌رو‌سازی و سایت ورزشی روباز با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی از اجرا و بهره‌برداری مبلمان جدید شهری با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال خبر داد و گفت: افتتاح فرهنگسرای اشتغال و کارآفرینی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و نهضت آسفالت سطح شهر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری گرگان در دهه فجر است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.