1401-07-07 12:37
1202
2
81710
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

اراده الهی کلید موفقیت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس گفت: چیزی که ما را در دفاع مقدس نجات داد اراده الهی بود و با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادیم و ما این نعمت را داشتیم و به این عظمت رسیدیم.

به گزارش گلستان ما؛ سردار مرتضی قربانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای ورزشکاران استان گلستان اظهار کرد: هفت هزار زن در تاریخ انقلاب اسلامی شهید شده است و بیش از هشت هزار جانباز زن در کشور داریم و بسیاری از این افراد در بنیاد شهید حقوقی دریافت نمی‌کنند.

فرمانده لشکر  ۲۵ کربلا دوران دفاع مقدس ادامه داد: از گلستان در دوران دفاع مقدس افراد زیادی حضور یافتند و حتی به فرماندهی گردان نیز رسیدند و نزدیک به چهار هزار شهید این استان تقدیم کرده است.

قربانی به آشوب‌های اخیر اشاره کرد و گفت: کوچکترین بحران در گلستان رقم نخورده و این مدیریت و صلابت مردم را نشان می‌دهد و مردم انقلاب و بحران و دشمن را می‌شناسند و باید شکر باشیم که این استان پاک و مطهری است.

وی افزود: در دفاع مقدس در مقابله دشمن قرار داشتیم که غرب و شرق از آن حمایت می‌کرد و ما تنها یک کشور بودیم و اتکا ما به  مردم مقاوم و پایدار و نترس بود که در برابر این قدرت‌های جهانی ایستادند.

این مقام مسئول افزود: ۳۰۰ هزار مستشار قبل از انقلاب در کشور ما حضور داشتند و ۶۰ هزار مستشار در نقاط حساس کشور فعالیت داشتند و برخی از فرماندهان رژیم شاهنشاهی نیز از ایران فرار کرده بودند و خلأ نیروهای متخصص به ویژه در عرصه‌های نظامی را در ابتدای انقلاب شاهد بودیم.

قربانی افزود: چیزی که ما را در دفاع مقدس نجات داد اراد الهی بود و  با قدرت ایمان در برابر دشمن ایستادیم و ما این نعمت را داشتیم و به این عظمت رسیدیم.

وی تاکید کرد:  مسلمانان در تاریخ هر جا مقاومت کردند و مجاهدت کردند پیروز شدند، در جنگ خندق نیز در دوران پیامبر (ص) این مهم رقم خورد.

قربانی تاکید کرد: شجاعت رزمندگان سرآمد بود و این در حالی بود که به صدام تمام دنیا کمک کرد ولی شجاعانه رزمندگان ما در برابر دشمن ایستادیم.

وی گفت: در دفاع مقدس خدا کمک ما کرد ما تنها سه ماه ادوات و تجهیزات نظامی برای مدیریت جنگ داشتیم ولی با ارده الهی و تبعیت از ولی فقيه توانستیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.