1400-11-06 10:17
339
0
78296
طی 72 ساعت گذشته؛

 111 هزار تماس با 141  گلستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و ریزش شدید نزولات جوی در 72 ساعت گذشته از بهمن ماه(یکم الی سوم) 110 هزار و 924 تماس با سامانه 141 استان برقرار شد که معادل 25 درصد از تمام تماس های  سال جاری تا این مدت  بوده است.

به گزارش گلستان ما، مهدی میقانی گفت: تا پایان دی ماه  سال جاری 270 هزار تماس با این سامانه در استان گرفته شد که ۱۲ هزار از این تماس ها، درخواست برقراری ارتباط با اپراتورهای استانی و کشوری دادند.

به گفته وی، تماس های دریافتی طی 72 ساعت گذشته با سامانه 141  استان مربوط به تمام خدمات این سامانه از قبیل آگاهی از آخرین وضعیت راهها، مسافت بین شهرها،انسداد مسیرهاوثبت شکایات مسافری، باری و جاده ای بوده که حدود سه هزار  تماس، درخواست برقراری ارتباط با اپراتورها را داشتند.

میقانی با بیان اینکه هر تماسی که با این سامانه در استان گرفته شد، مدت 40 ثانیه زمان برده است،یادآورشد: علاوه بر تماس های 141 تماس های زیادی با ادارات شهرستان ها و بخصوص راهدارخانه هایی مثل خوش ییلاق بخاطر اینکه تنها محور ترانزیتی استان و حتی استان های همجوار است و شماره تلفن آن در سطح کشور برای رانندگان تریلر ها و ترانزیتی ها و کامیون ها و اهالی دو استان و حتی استانهای مجاور آشناست، طی روزهای برفی گذشته تماس های مداومی با آن برقرار بود.

وی از هم استانی ها خواست که با نصب اپلیکیشن 141 بر روی تلفن همراه خود از خدمات اداره کل به هنگام شرایط اضطراری در طول شبانه روز بهره مند شوند.

میقانی اظهارداشت که خدمات دهی اپراتورهای این سامانه بطور شبانه روز در اداره مدیریت راههای اداره کل ارائه می شود و این خدمات بغیر از خدماتی است که راهداران و عوامل راهداری ستادی و شهرستانی در طول سال بویژه در فصل سرما و مواقع بحرانی به کاربران جاده ای ارائه می دهند.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.