1399-05-22 10:04
845
0
69844
رئیس پلیس فتا گلستان:

۹ صفحه فروش سلاح های گرم و سرد در شبکه های اجتماعی شناسایی شد

سرهنگ پرسا از شناسایی و دستگیری افرادی خبر داد که با انتشار تصاویر سلاح های گرم و سرد در فضای مجازی موجب ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه می‌شدند.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ ابراهیم پرسا رئیس پلیس فتا استان گلستان اظهار کرد: کارشناسان این پلیس در پی رصد فضای مجازی با صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شدند که گردانندگان آنها اقدام به انتشار تصاویر فروش و نگهداری سلاح های گرم و سرد می کردند که موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه حفظ آرامش و آسایش جامعه و تأمین امنیت شهروندان در فضای مجازی از اولویت های پلیس فتا است کارشناسان این پلیس بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی تعداد ۹ صفحه اینستاگرامی را که اقدام به انتشار تصاویر و نگهداری سلاح های گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی می‌کرد را شناسایی کردند.

پرسا ادامه داد: در این راستا موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان منعکس و ۶ متهم دستگیر شدند و تعدادی سلاح گرم و سرد شامل تفنگ شکاری غیرمجاز، قمه، شمشیر و افشانه فلفل کشف و توقیف شد که نهایتاً پرونده های مربوطه و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: انتشار تصاویر و کلیپ هایی که موجب رعب و وحشت در جامعه شود و همچنین خرید و فروش هرگونه سلاح و مهمات غیرمجاز در فضای مجازی، دقیقاً مثل خرید و فروش به صورت سنتی دارای وصف مجرمانه بوده و مجازات سنگین در انتظار مرتکبان و انتشار دهندگان این عمل غیرقانونی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.