1398-11-07 16:23
909
0
67304
سرپرست کمیته امداد استان گلستان:

۷۴۳ مددجوی نوعروس گلستانی راهی خانه بخت شدند

۷۴۳ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان با دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی،سرپرست کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد: ۷۴۳ زوج جوان در ۹ ماهه سال ۹۸ با دریافت دو میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه راهی خانه بخت شدند.

وی با تاکید بر الگوپذیری از سیره و روش اهل بیت(ع) در سبک زندگی اسلامی افزود: اهدای جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران درشرف ازدواج تحت حمایت کمیته امداد، کمک هزینه جهیزیه زوج های نیازمند و کمک هزینه ازدواج مجدد زنان مطلقه و فوت سرپرست از جمله اقدامات کمیته امداد  در ترویج سنت حسنه ازدواج است.

سرپرست کمیته امداد استان گلستان با توجه به مشکلات مالی جوانان در امر ازدواج تصریح کرد: کمیته امداد برای رفع معضلات پیش روی ازدواج نسل جوان سعی دارد با استفاده از ظرفیت و پتانسیل خیران و همچنین ارگان ها و نهادهای دیگر، شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کند.

بابایی بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان یکی از سرفصل‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است، افزود: کمیته امداد در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و تحکیم و تقویت بنیان خانواده و پیشگیری از اشاعه آسیب‌های فردی و اجتماعی در بین جوانان در سن ازدواج خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

وی عدم استطاعت مالی برخی خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه را یکی از موانع تأخیر در ازدواج نوعروسان برشمرد و یادآور شد: خیران می‌توانند با همراهی و مشارکت‌های خیرخواهانه خود با فراهم کردن زمینه ازدواج آسان فرزندان خانوارهای نیازمند و تأمین لوازم موردنیاز زندگی آن‌ها، زوج‌های جوان را روانه خانه بخت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.