1400-06-24 08:34
1002
0
76134
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان

۵۰۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان پرداخت شد

بابایی گفت: در سال جاری تقاضا برای ودیعه مسکن در گلستان افزایش یافته و تاکنون ۵۰۰ مورد پرداخت و ۷۵۰ نفر هم در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۹ اتفاقات خوبی در زمینه مسکن در گلستان افتاده و بیش از پنج هزار خدمات مسکن شامل احداث، مرمت، خرید، سرویس بهداشتی، عایق بام، لوله کشی گاز و مسکن محرومان ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه امسال هزار و ۲۰۰ خانوار مددجوی نیازمند دریافت خدمات مسکن، شناسایی شده اند، افزود: دو طرح ویژه مسکن با سپاه و بنیاد علوی در گلستان اجرا خواهد شد.

وی توضیح داد: طی تفاهمنامه کمیته امداد با سپاه در کشور ۴۰ هزار واحد مسکونی ساخته خواهد شد که سهم گلستان هزار و ۷۵۰ واحد است و تاکنون ۵۰۰ پروانه ساختمان اخذ و کار احداث آغاز شده است.

طبق گفته بابایی به هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان مستضعفان هم در این طرح مشارکت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ادامه داد: یک پروژه ۳۰۰ واحد هم در مراوه تپه با کمک بنیاد علوی در حال احداث احداث است که امسال اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در سال جاری تقاضا برای ودیعه مسکن هم افزایش پیدا کرده و تا سقف ۲۰ میلیون تومان بابت اجاره و رهن خانه پرداخت می‌شود که تاکنون ۵۰۰ مورد پرداخت شده و ۷۵۰ نفر هم در نوبت دریافت هستند.

بابایی بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۸۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۲ هزار نفر پرداخت کردیم که امسال تاکنون ۲۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.