1401-03-08 12:54
279
0
80226
دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گلستان:

۱۳۵ زائر اولی از گلستان به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند/ ساماندهی ۴ هزار خادمیار در گلستان

حاجی اکبری گفت: : سه کاروان زائر اولی به ظرفیت ۱۳۵ زائر در دهه کرامت از استان گلستان به مشهد مقدس مشرف می شوند.

به گزارش گلستان ما؛  عباس حاجی اکبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: سه کاروان زائر اولی به ظرفیت ۱۳۵ زائر در دهه کرامت از استان گلستان به مشهد مقدس مشرف می شوند.

دبیر کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی گلستان  ادامه داد: این زائر اولی ها شامل کسانی است که توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشتند و حداقل ۱۰ سال است که به حرم رضوی مشرف نشدند، هزینه هر اتوبوس نزدیک به ۱۰ میلیون تومان است که خیری این هزینه را متقبل شده است.

حاجی اکبری بیان کرد: تا به امروز از زمان تشکیل دفتر آستان قدس رضوی در استان ۱۵ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند

وی بیان کرد: هفت هزار درخواست خادمیاری در استان داشتیم  و برای چهار هزار نفر پرونده تشکیل دادند و بسیاری از این عزیزان توفیق مشرف به حرم را داشتند و این خادمیاران در ۱۹ کانون تخصصی مثل زائر اولی ها، سلامت،بانوان، گروه های جهادی، مداحان، خانواده شهدا و غیره ساماندهی شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: از ابتدای امسال نیز برنامه ریزی شده تا بتوانیم با سایر نهاده ها هم افزایی داشته باشیم تا بتوانیم خدمات آن بزرگواران استفاده کنیم و از تخصص و توانمندی چهار هزار خادمیار استان نیز  در راستای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده است.

حاجی اکبری متذکر شد: در بین ۳۲ استانی کشور توانستیم رتبه نخست در پاسخگویی به نامه های مردم که در ضریح علی بن موسی الرضا(ع) مردم انداخته را بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.