1403-03-05 11:27
145
0
90140
بخشدار کوهسارات مینودشت خبر داد:

وجود ۱۳۲ میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح در مینودشت

بخشدار کوهسارات مینودشت گفت: ۱۳۲ میلیارد ریال پروژه عمرانی و خدماتی در این بخش آماده بهره‌برداری است که عصر امروز (شنبه) با حضور استاندار گلستان، برخی مدیران کل استانی، فرماندار و مدیران شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ یعقوب حاجیلری گفت: پروژه‌های قابل افتتاح بخش کوهسارات مینودشت شامل آب‌بندان روستای «سایر» با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، روشنایی معابر شهر «دوزین» با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و واگذاری ۲ دستگاه ماشین‌آلات سنگین (کمپرسی و بکهو لودر) با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به شهرداری این شهر است.

 وی با بیان اینکه ۲ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری دوزین اهدایی دولت سیزدهم به این نهاد خدماتی است، اضافه کرد: حجم آب قابل‌ذخیره در آب‌بندان روستای «سایر» که ۹ هزار مترمربع وسعت دارد، ۲۴ هزار مترمکعب است که آب موردنیاز ۱۳۰ هکتار از باغات این روستا را تأمین می‌کند.

 حاجیلری ادامه داد: در سفر امروز استاندار گلستان و هیئت همراه به بخش کوهسارات مینودشت، علاوه بر افتتاح پروژه‌های اشاره شده، عطرافشانی گلزار شهدای شهر دوزین، دیدار با نخبگان و معتمدان بخش و دیدار مردمی هم پیش‌بینی شده است.

 به گفته وی، بخش کوهسارات مینودشت ۱۷ روستا و یک نقطه شهری با مجموع جمعیت تقریبی ۱۸ هزار نفر دارد.
 در همین پیوند شهردار دوزین هم به خبرنگار ایرنا گفت: این شهرداری از ابتدای سال گذشته تاکنون در مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای انجام پروژه‌های عمرانی هزینه کرده است.

 اسماعیل فرامرزی افزود: روشنایی معابر، موزاییک فرش معابر، جدول‌کشی و زیرسازی و آسفالت معابر و ساخت ساختمان اداری شهرداری بخشی از اقدامات عمرانی شهرداری دوزین است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.