1401-07-10 13:00
529
0
81732
استاندار گلستان:

گلستان دشمن را مایوس کرد/ حمایت برخی از سفارتخانه ها از جریان اغتشاشات و سرکرده‌های آن

استاندار گلستان گفت: در گلستان که رنگین کمان اقوام‌به شمار می‌رویم دشمن را مایوس کردیم و این روند را بیش از گذشته با همت علما شیعه و سنی این مسیر ادامه خواهیم داد.


به گزارش گلستان ما؛ علیمحمد زنگانه صبح امروز در اجتماع بزرگ حافظان وحدت و امنیت با اشاره به آشوب های اخیر  اظهار کرد: تمام جبهه کفر متحد و منسجم برای شکل گیری این مسائل اقدام کردند.


استاندار گلستان ادامه داد: ملحدان و منافقین و کفار به صورت هدفمند و منسجم اقداماتی را طراحی و پیاده سازی کردند و سفارتخانه‌های برخی از کشورها صحنه گردان کسانی بودند که به عنوان سرکرده این جریان اغتشاشات عمل می‌کردند.

زنگانه بیان کرد: اغتشاشات صورت گرفت  برنامه ریزی‌ها و شبکه‌های جاسوسی این سفارتخانه‌های را به واضح نشان می‌دهد.

وی افزود: جریان استکبار و سلطه امروز در قالب صهیونیست‌های متجاوز به حقوق ملت‌ها و در قالب صهیونیسم مسیحی که یک پیوند استراتژیک را ایجاد کردند زمانی دست از سر مسلمانان بر می‌دارند که دست از اعتقادات ما برداریم.

استاندار گلستان تاکید کرد: در گلستان که رنگین کمان اقوام‌به شمار می‌رویم دشمن را مایوس کردیم و این روند را بیش از گذشته با همت علما شیعه و سنی این مسیر ادامه خواهیم داد.

زنگانه ابراز داشت: امید داریم به تاسی از قرآن دست به دست یکدیگر بدهیم و به ریسمان اهلی چنگ بزنیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.