1403-02-31 14:18
338
0
90073
گزارش؛

گلستان در شوک شهادت مرد خدمت ایران

مردم استان گلستان در شوک شهادت رئیس‌جمهور هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، باورش سخت است که امروز بخواهیم در میان مردم برویم و از آنها مصاحبه بگیریم که آیا می‌دانید چه اتفاقی افتاده است؟ موضوعی که در گذشته موضوع دوربین‌های مخفی بود، ولی امروز در صفحه واقعیت تاریخ رقم خورد: رئیس‌جمهور در میان ما نیست.

گرچه امروز گرم این گفتگوها و سوگواری برای شهادت مردم تاریخ‌ساز ایران هستیم، ولی بیایید روز شهادتش را روز خدمت به مردم نام‌گذاری کنیم تا تاریخ بنویسد مردی برای خدمت به مردم در دورافتاده‌ترین نقطه کشور و در نقطه محروم و مرزی به شهادت رسید.

این پیشنهاد نه تنها یاد و خاطره او را در ذهن‌ها زنده نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند انگیزه‌ای برای همگان باشد تا در مسیر خدمت به مردم و تلاش برای بهبود وضعیت جامعه قدم بردارند. چرا که هر یک از ما می‌توانیم به نوبه خود و در حد توانمان در این مسیر گام برداریم و به یاد داشته باشیم که ارزش واقعی زندگی در خدمت به هم‌نوعان است.

تاریخ پر از نام‌هایی است که به خاطر خدمات بی‌دریغشان به یادگار مانده‌اند. رئیس‌جمهور نیز با تلاش‌هایش برای بهبود شرایط زندگی مردم و توسعه مناطق محروم، جایگاه ویژه‌ای در قلب‌ها پیدا کرده است. نام‌گذاری روز شهادتش به‌عنوان روز خدمت به مردم می‌تواند یادآور این باشد که هر فردی، صرف‌نظر از موقعیت یا مقامی که دارد، می‌تواند نقشی مؤثر و ماندگار در جامعه ایفا کند.

بنابراین، بیایید همه با هم دست به دست هم دهیم و از این روز به‌عنوان نقطه عطفی برای آغاز کارهای خیر و خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم. همان‌طور که رئیس‌جمهور با جان و دل برای رفاه و آسایش مردم تلاش کرد، ما نیز می‌توانیم با اقدامات کوچک و بزرگ خود به بهبود زندگی دیگران کمک کنیم و بدین ترتیب، یاد و خاطره او را به بهترین شکل ممکن زنده نگه داریم.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.