1403-02-18 11:39
182
0
89894
«گلستان ما» سرزده به سراغ مدیران می‌رود؛

گزارش ملاقات‌های مردمی در ارشاد گلستان شاید در سه‌شنبه‌ای دیگر

«گلستان ما» سرزده در سه‌شنبه مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی به سراغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت که با هماهنگی با دفتر مدیرکل متوجه شدیم بنا است برای ساعتی مدیر اداره را ترک کنند و موفق به تهیه گزارش نشدیم.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سرزده گلستان ما هر هفته در روز سه‌شنبه به سراغ یکی از دستگاه‌های اجرایی می‌رود تا باتوجه‌به تأکید استاندار گلستان برای حضور مدیران در محل کار و دیدارهای مردمی روند پاسخگویی مسئولان و مشکلات مردم را بررسی کند.

 در هفته‌های گذشته ما به سراغ اداره کل ورزش و جوانان، کمیته امداد و راه و شهرسازی استان گلستان رفتیم که مدیران آن دستگاه‌های اجرایی در محل کار حضور داشتند و تلاش کردند که مطالبات مردم در این روز بی‌پاسخ نماند.

 در سه‌شنبه این هفته سرزده گلستان ما به سراغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفت تا روند پاسخگویی مدیر این دستگاه اجرایی را بررسی کند که متأسفانه به ما گفته شد مدیرکل ارشاد اسلامی در ساعت ۹ با هماهنگی انجام شده باید در جلسه‌ای حضور پیدا کنند.

 گرچه بنا به گفته مسئولان ارشاد مدیرکل از ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح پاسخگوی مردم در این روز بوده و پس از اتمام جلسه بنا است به مطالبات مردم پاسخ بدهد؛ اما برحسب تأکید استاندار به‌منظور تقویت ارتباط مدیران با مردم برگزاری جلسات از ساعت ۸ صبح تا یک بعد ظهر ممنوع است و باید جلسات به روزهای دیگری موکول شود.

 ازآنجایی‌که هدف پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما تقویت ارتباط دستگاه‌های اجرایی با مردم است امیدواریم مسئولان استان تلاش کنند که در روزهای سه‌شنبه شرایط دیدار مدیران بی‌واسطه با مردم در دفاتر آنها فراهم شود و قطعاً این مسئله باعث افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

 

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.