1400-10-30 11:31
546
0
78207
فرمانده انتظامی استان گلستان تاکید کرد؛

گذشت پلیس گلستان از حرکت ناشایست ورزشکار خاطی / رویکرد پلیس ، رویکرد مردم محور است

فاضل دادگر گفت : پلیس از حرکت ناشایست ورزشکار خاطی درجریان مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان گذشت می کند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار محمد سعید دادگر فاضل دادگر  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در حاشيه نشست تعاملي با معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اتفاقات پیش آمده در روز پایانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در گرگان و تعرض یکی از ورزشکاران به مامور انتظامي برقرار کننده نظم و امنیت در سالن مسابقات اظهار داشت: رویکرد پلیس جامعه محور، رویکرد مردمی است و پليس با سعه صدر از حرکت ناشایست کشتی گیر خاطی گذشت می کند.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر همکاری و همراهي اقشار مختلف  با پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه در حوزه های مختلف جامعه خاطر نشان کرد: خود را خادم مردم عزیز می دانیم ولی با کسانی که به هر نحو امنیت جامعه را خدشه دار کنند برابر قانون برخورد می‌کنیم.

سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان درخصوص اقدامات انتظامی استان گلستان در برقراری نظم و امنیت مسابقات کشتی قهرمانی کشور در نشست تعاملی با سردار دادگر، فرمانده انتظامی گلستان از تلاش ها و اقدامات شایسته پلیس در تامین نظم و امنیت مسابقات قدردانی کرد.

وی گفت : همواره خداوند را شاکریم که دوستان و عزیزان ما در مجموعه انتظامي با اخلاق ، اقتدار، متعهدانه و دلسوزانه در راستای نظم و انضباط و برقراري امنيت عمومي جامعه تلاش می کنند.

قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز در این نشست ضمن دلجویی و تقدير از سعه صدر کارکنان انتظامی بر تقویت تعاملات با پلیس در راستای تامین امنیت ورزشگاه ها و مراکز آموزشی و ورزشی تاکید کرد.

گفتني است در روز پاياني مسابقات كشتي قهرماني كشور در گرگان، يكي از كشتي گيران در جريان اعتراض به نتيجه كشتي و درگيري به وجود آمده، ضربه اي را به مامور انتظامي وارد مي كند كه در همان زمان در حضور دادستان و مدير كل ورزش و جوانان استان از مامور انتظامي عذر خواهي مي كند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.