1399-09-13 14:42
346
0
71903
بابایی خبر داد؛

کمک استاندار گلستان در گازکشی مسکن یک هزار و ۲۳۴ مددجوی گلستانی

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در نشست با دکتر حق شناس، استاندار گلستان گفت: به همت و کمک مسئولان استانی و خیران،امسال یک هزار و ۲۳۴ خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد از نعمت گاز برخوردار می شوند که از این تعداد ۱۶۲ خانواده شهری و۱۰۷۲ خانواده روستایی هستند.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه هم اکنون منازل یک هزار و ۲۳۴ مددجوی گلستانی در سطح استان با برآورد هزینه بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، نیازمند لوله کشی گاز هستند، گفت: همه این مددجویان به لحاظ عدم تمکن مالی توانایی لوله کشی گاز به منازل خود را هم ندارند.

وی افزود: هزینه اشتراک و انشعاب تمامی یک هزار و ۲۳۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد توسط شرکت گاز به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه، انجام لوله کشی گاز ۷۰۰ مسکن مددجویان توسط مجمع امور صنفی شرکت گاز استان را از نتایج نشست با استاندار گلستان عنوان کرد. 

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین نظام مهندسی ساختمان استان گلستان نیز تمام هزینه نظارت و بازرسی بر اجرای لوله کشی گاز منازل این مددجویان را به صورت، رایگان متقبل شد.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: ساخت ۹۴۶ سرویس بهداشتی  با سرانه ۵میلیون تومان و ساخت ۵۲۲ مورد حمام منازل مددجویان گلستانی با سرانه  ۴,۵ میلیون تومان مقرر شد با همکاری بنیاد مسکن،بسیج سازندگی و کمیته امداد انجام و تحویل نیازمندان شود.

وی افزود: مدیریت برنامه ریزی استان نیز با همکاری پیمانکاران و خیران گلستانی ،خریداری ۵۲۲ مورد آبگرمکن حمام منازل  نیازمندان کمیته امداد را  با سرانه هر آبگرمکن ۲,۵ میلیون تومان متقبل شد تا به صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهد.

بابایی بیان کرد: سال گذشته با تصویب نمایندگان مجلس ،مددجویان تحت حمایت این نهاد از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معافند.

وی با اشاره به لوله کشی گاز ۶۰۶ منزل مددجویان گلستانی در سال گذشته یادآور شد: این نهاد با ارائه خدمات مختلف حمایتی به خانوارهای تحت حمایت به واگذاری انشعابات گاز، آب و برق رایگان با همکاری سازمان‌های مربوطه اقدام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد:این نهاد هر ساله در آستانه فصل سرما و برودت هوا با اهدای بخاری و آبگرمکن، گرمابخش منازل مددجویان می شود و تاکنون در سال جاری تعداد ۴۴۰ مورد بخاری و ۱۲۰ مورد آبگرمکن به نیازمندان تحت حمایت خود تحویل داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.