1399-02-22 20:55
2013
0
68599

کم‌کاری سه دستگاه مهم استان در تامین زیرساخت‌های اینچه برون

کم کاری این سه دستگاه مهم استان گلستان باعث عقب نشینی سرمایه گذاران از استان و سرمایه گذاری در استان های دیگر می شود.

به گزارش گلستان ما، مقام معظم رهبری شعار سال گذشته را رونق تولید و امسال نیز جهش تولید نامگذاری کردند ، فلسفه این نامگذاری جهت دهی کلی بین فعالیتهای کاری کشور است.

 مدیر عامل شرکت گاز، مدیر عامل شرکت برق و مدیر عامل شرکت آبفا گلستان بهتر از ما می دانند که تحقق راه اندازی سایت اینچه برون به عنوان منطقه آزاد و بندرخشک می تواند در راستای رونق و جهش تولید جلوه نمایی کند، می تواند بستری برای اشتغال و رونق منطقه و ارتقا جایگاه ملی استان گلستان شود.

اما متاسفانه می شنویم که از طرف ادارات فوق الذکر کمترین همکاری برای تامین زیرساخت‌های اینچه برون می شود.

بیش از سه ماه است که مدیریت راه آهن شمال شرق دو به عنوان متولی سایت اینچه برون درخواستی کتبی برای تامین برق ، گاز و آب ارائه کرده است.

طبق قانون راه آهن موظف است زیرساخت‌های چون آب، برق و ‌گاز را تامین کرده و آن را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد، همه می دانیم که سرمایه گذار نیازمند حداقل هایی چون آب و برق و گاز است و اگر اینها نباشد سرمایه خود را به استان نمی آورد.

متاسفانه هنوز این سه اداره هیچ ‌جوابی به راه آهن نداده و گویا چندان علاقه ای هم نشان نداده اند، در حال حاضر آب با مخزن ریلی به این منطقه انتقال داده می شود و گاز تا دو راهی گمرک رسیده ولی به سایت داده نمی شود و برق هم‌چنین سرنوشتی دارد.

امروز خود این سه شرکت باید پیشقدم بشوند و برای دادن امتیازهایی اینچنینی به راه اهن جهت جذب سرمایه گذار اقدامات لازم را انجام دهند، برآوردها را داشته باشند و با مدیر راه اهن جلسات هماهنگی بگذارند، واقعا چرا مدیران باید از هم اینقدر دور باشند.

این رسانه مطالبه گری خود را از این این سه دستگاه محترم تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد و منتظر پاسخگویی سه مدیر عامل فوق می باشد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.