1399-11-15 15:51
877
0
73001
به مناسبت دهه فجر انجام شد؛

کلنگ زنی پروژه احداث پمپ بنزین فاضل آباد+ تصاویر

پروژه احداث پمپ بنزین شهر فاضل آباد با پیش بینی اعتبار ۴ میلیارد تومان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کلنگ زنی شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم کلنگ زنی پمپ بنزینشهر فاضل آباد در سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام قنبری امام جمعه فاضل آباد، سوخته سرایی فرماندار علی آباد کتول و جمعی از مسئولین ادارات، نهادها و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

منصور خسروی شهردار فاضل آباد در این مراسم گفت: پروژه احداث پمپ بنزین فاضل آباد در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع جنب مرکز CNG این شهر و با پیش بینی اعتبار ۴ میلیارد تومان امروز کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه برآورد ما بهره برداری از این پروژه در شهریور ماه سال آینده است، گفت: در صورت تصویب در شورای عالی سرمایه گذاری، برای اجرای این پروژه از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

خسروی همچنین با اشاره به دیگر پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرداری فاضل آباد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این ایام ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی است که از مجموع این پروژه ها ۹۰۰ خانوار بهره مند می شوند.

شهردار فاضل آباد در پایان سخنان خود از همکاری نماینده شهرستان در تجهیز این شهرداری به ادواتی همچون بیل بکو قدردانی کرد.

 

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

pompbenzin1

انتهای پیام/نرگس تجری

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.