1400-06-25 12:32
523
0
76155
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

کاهش بار بیماران کرونایی در گلستان

فاضل از کاهش بار بیماران کرونایی در استان گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا فاضل ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  در ستاد ملی کرونا تاکید بر این بود که واکسیناسیون گروه سنی براساس برنامه طرح ملی واکسیناسیون در استان ها اتفاق بیفتد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: با توجه به تامین خوب میزان واکسن در استان روند واکسیناسیون خوب است و در توان ما است که بتوانیم روزانه ۳۰ هزار دز واکسن تزریق کنیم.

فاضل از کاهش بار بیماران کرونایی در استان گلستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۳۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

وی یادآور شد: از این تعداد بیمار کرونایی ۱۲۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و متاسفانه ۴۱ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه به دستگاه تنفسی متصل هستند.

این مقام مسئول تاکید کرد: از نظر شیوع ویروس کرونا کل کشور جز دو استان به سمت شیب نزولی پیش رفته و گلستان جزو استان هایی است که وضعیت خوبی را پیش برده است.

وی بابیان اینکه خیلی از شهرهای استان به سمت وضعیت زرد پیش می رود، متذکر شد: بسیاری از جراحی هایی انتخابی (الکتیو) که در مراکز درمانی استان به تعویق افتاده بود به شرایط عادی برگشته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.