1402-03-31 15:33
424
0
85440
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خبر داد:

کاهش چهار درصدی سرقت‌های مهم در گنبدکاووس

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: مجموع سرقت‌های مهم نسبت به سال گذشته چهار درصد در این شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش گلستان ما، نادعلی صادقی صبح امروز در نشست با خبرنگاران  اظهار کرد: در نخستین روز از هفته مبارزه با موادمخدر ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در گنبدکاووس کشف شد.

وی تصریح کرد: امسال نزاع و درگیری نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته، کشفیات موادمخدر نسبت به همین مدت ۳۴ درصد افزایش، میزان تصادفات نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش ، جان باختگان در تصادفات ۱۸ درصد کاهش و تعداد مصدومان در همین مدت دو درصد کاهش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون سرقت اتومبیل و خودرو ۲۵ درصد کاهش و کشف آنها توسط ماموران انتظامی شهرستان ۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سرقت موتورسیکلت ۱۳ درصد افزایش یافته و کشف این سرقت‌ها توسط ماموران انتظامی ۱۴ درصد افزایش داشته است.

صادقی گفت: در مجموع در سرقت‌های مهم مانند خودرو، منازل و دیگر سرقت‌ها چهار درصد کاهش نسبت به سال گذشته داشته‌ایم و متاسفانه در سرقت از سیم و کابل‌های برق و تلفن نیز شاهد افزایش ۱۴ درصدی بودیم که با انجام فیبرنوری این سرقت‌ها تا حدود زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نزدیک شدن اعیاد قربان و غدیر خم و سد معبرهای ایجاد شده توسط برخی از دستفروشان تاکید کرد: جلسه‌ای با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برگزار شده تا از هرگونه سد معبر در خیابان‌های اصلی جلوگیری شود، ضمن اینکه برخورد با هرگونه سدمعبر در حوزه شهر بر عهده شهرداری است اما در این مقطع زمانی مشارکت و همکاری لازم را خواهیم داشت.

وی یادآور شد: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمزما است و با هرگونه هنجارشکنی در این رابطه برخورد قاطع خواهد شد.

پایان خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.