1400-09-18 15:39
829
0
77457

چَقِر را آب برد و مسئولین گالیکش را خواب!

عضو شورای اسلامی روستای چقربش قارداش از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش گفت: اهالی روستا چقر به‌شدت از کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.

به گزارش گلستان ما؛ عضو شورای اسلامی روستای چقربش قارداش از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش در این رابطه به خبرنگار ما، گفت: اهالی روستا چقر به‌شدت از کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.

نعمت آله حجی زاده افزود: این کمبود نه به‌خاطر نبود آب بلکه به‌خاطر بی‌کیفیت بودن لوله‌ها و شبکه آب‌رسانی روستا است که موجب هدر رفت آب‌شرب می‌شود.

وی گفت: عمر شبکه آبرسانی روستا زیاد نیست اما باتوجه به کیفیت پایین لوله‌های کار شده که البته به اذعان مسئولین این لوله‌ها برای کشاورزی هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد امروزه چنین وضعیتی برای اهالی چقر ایجاد شده است.

حجی‌زاده تصریح کرد: دود این عدم نظارت در حسن انجام کار فقط به چشم اهالی روستا می‌رود چون با کوچکترین فشار چندین نقطه از شبکه انتقال آب‌شرب روستا شکسته می‌شود و در نتیجه اکثر جداول و آسفالت روستا تخریب شده که ماحصل آن از بین رفتن بیت المال و هزینه‌ای است که بر دوش اهالی روستا گذاشته می‌شود.

وی تاکید کرد: البته نباید از همکاری خوب اداره آب و فاضلاب گالیکش غافل بود اما از لحاظ عقلی برای آنها هم به‌صرفه نیست چون در هفته چندین مورد شکستگی در روستا اتفاق می‌افتد که مامورین اداره آب ۲ یا ۳ روز در روستای ما مشغول تعمیر شبکه هستند؛ اگر از لحاظ ریالی به موضوع نگاه کنیم شاید در هفته چندین میلیون تومان هزینه تعمیر شبکه انتقال آب‌شرب روستای چقر می‌شود.

عضو شورای اسلامی چقر تاکید کرد: به‌صورت خلاصه باید گفت باوجود اینکه هزینه بر است، اما تنها راه حل این مشکل تعویض شبکه انتقال آب‌شرب چقر است چرا که جمع هزینه‌های نگهداری این شبکه فرسوده طی سالیان گذشته شاید بیش از هزینه تعویض آن برای دولت و مردم تمام شده باشد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.