1399-03-13 08:11
1374
0
68850

پیشنهاد جالب دبیر مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان

دبیر مجمع معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان عنوان کرد : نمایندگان مجلس استانهای گلستان و سیستان به لحاظ ارتباط در جهت توسعه استانهایشان در وضع قوانین و مصوبات و لوایحی که در مجلس که به محرومیت زدایی مردم منطقه کمک می کند ، با هم باشند.

به گزارش گلستان ما ؛ رسول گرگیج دبیر مجمع جمعی از معتمدین و نخبگان سیستانی شهر گرگان در گفت و گو باخبرنگار ما اظهار کرد : به لحاظ ارتباط همه جانبه استانهای گلستان و سیستان و بلوچستان نمایندگان محترم مجلس هر دو استان در جهت توسعه استانهایشان در وضع قوانین و مصوبات و لوایحی که در مجلس کمک به محرومیت زدایی مردم منطقه میکند از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

گرگیج افزود : امیدوارم در آینده نزدیک شاهد حضور نمایندگان هر دو استان در کنار یکدیگر بمنظور دادن طرحهای مشترک در جهت توسعه استانهایشان در مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی تصریح کرد : قطعا نقش نمایندگان محترم ولی فقیه و استانداران محترم هردواستان در این تعامل و همدلی میتواند مفید و موثر باشد.

گرگیج اضافه کرد : باتوجه به اینکه این دو استان جمعا ۱۵ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند ، باهمدلی و وحدت میتوانند دراین دوره 4 ساله افتخارات زیادی را در کارنامه خویش جهت توسعه و رفع محرومیت زدایی استانهایشان ثبت نمایند.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.