1402-12-25 00:05
255
0
89184
معراجی‌ها؛

پیرو خط رهبری باشید

شهید سقر از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. به انقلاب عشق می‌ورزید و سعی داشت در راه آرمان‌های امام «ره» قدم بردارد. او همیشه به دیگران سفارش می‌نمود تا پیرو خط رهبری باشید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، شهید حاج‌محمد سقر، دوازدهم شهریور ۱۳۳۸ در روستای سقریلقی از توابع شهرستان آق‌قلا به دنیا آمد. پدرش ابراهیم، کشاورز بود و مادرش قربان بی‌بی نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. به‌عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. ششم شهریور ۱۳۶۰ با سمت آرپی‌جی‌زن در دزفول بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

 خاطراتی از شهید سقر

 شهید دانش‌آموزی شکیبا، بسیار مودب و از لحاظ تحصیلات تنها پسر با تلاش خانواده بود که تلاش می‌کرد به مدارج علمی دست یابد و به همین دلیل از فرصت‌های فراغت برای بهبود وضعیت اقتصادی خانواده بهره می‌جست. به لحاظ دینی از سن دوازده‌سالگی شروع به خواندن نماز و گرفتن روزه در ایام مبارک رمضان اقدام کرد و برای آموزش مفاهیم قرآنی و قرائت آن در ایام تابستان به امام‌جمعه محل مراجعه می‌کرد. وقتی‌که انقلاب به پیروزی رسید، باشخصیت امام «ره» آشنا و به او علاقه‌مند شد. او به انقلاب عشق می‌ورزید و سعی داشت در راه آرمان‌های امام «ره» قدم بردارد. او همیشه به دیگران سفارش می‌نمود تا پیرو خط رهبری باشید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.