1398-10-28 09:53
706
0
67172
یادداشت سردبیر :

پیام های واضح رهبری و فرار ترامپ!

سردبیر گلستان ما نوشت: حضور حضرت آقا پس از حادثه هواپیمایی اخیر که دشمن را امیدوار به تشتت و دو قطبی سازی در کشور کرده بود، ناامید کرد و صحنه را مجددا به فضای پس از شهادت حاج قاسم برگرداند.

به گزارش گلستان ما ؛ سردبیر این پایگاه خبری چند نکته در مورد حضور حضرت آقا در نماز جمعه دیروز استخراج کرده است :

الف - امروز به نوعی مراسم پانزدهمین روز درگذشت سپهبد قاسم سلیمانی بود و حضرت آقا هم بارها در صحبتهای امروز خود از مقام شامخ این شهید در تولید و حفظ امنیت ایران و منطقه تشکر کرد ، ضمن اینکه حضور پرشور مردم نیز به نوعی حمایت و قدردانی از تلاش های سپهبد قاسم سلیمانی ارزیابی می شود، این یعنی اینکه تمام حوادث پیش آمده بعد از شهادت حاج قاسم نباید باعث کمرنگ شدن این شهید بزرگوار و خدماتش شود.

ب- حضور حضرت آقا پس از حادثه هواپیمایی اخیر که دشمن را امیدوار به تشتت و دو قطبی سازی در کشور کرده بود، ناامید کرد و صحنه را مجددا به فضای پس از شهادت حاج قاسم برگرداند.

ج- حضور حضرت آقا بیشتر از همه ناظر به ترمیم ارنج تیم مدیریتی کشور و سران قوا و بالابردن سطح هماهنگی بعد از تردید برخی مسوولان پس از سانحه هواپیمای اوکراینی بود.

د- انتخابات امسال یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند می تواند انقلاب را بیمه کند لذا ایشان خواستند تا قبل از انتخابات مستقیما با مردم صحبت کنند و از آنها بخواهند فریب رسانه های غربی در کمرنگ کردن انتخابات را نخورند.

ح - حضور ایشان دومین پیام واضح به ترامپ بود که گفته بود در صورت اقدام ایران بالاترین مقام ایرانی را خواهد زد ولی ترامپ بزدل بعد از اقدام موشکی ایران و ‌ویران کردن عین الاسد، نتوانست گوشه چشمی به جلسه درس حضرت آقا و نمازجمعه امروز که هر دو مستقیم پخش شد ، داشته باشد ، به عبارتی دیگر رهبر معظم انقلاب دو بار تاکنون توی دهان ترامپ زده و این یعنی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خ - مخاطب بخش مهمی از سخنان مقام معظم رهبری که به زبان عربی پخش شد سران کشورهای عرب منطقه بودند که دل به آمریکا بستند تا حواس شان باشد که گول این شیطان بزرگ را نخورند و همکاری کنند تا نیروهای آمریکایی هر چه زودتر منطقه را ترک کنند.

ف - معمولا نامگذاری های بزرگ در کشور توسط حضرت آقا انجام می شود و امروز نیز شاهد بودیم ایشان حضور مردم در تشییع بی نظیر سپهبد سلیمانی را یوم الله نامیدند ، یعنی اینکه از سال بعد باید این روز، روز مقاومت خوانده شده و برایش برنامه بگیرند تا از ذهن ها فراموش نشود.

 جواد عموزاد کارشناس ارشد علوم سیاسی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.