1399-05-20 19:43
929
0
69823
فرمانده سپاه گالیکش:

پیاده سازی گفتمان ولایت و مطالبه گری از جمله اصلی ترین وظایف خبرنگاران است

فرمانده سپاه گالیکش گفت: پیاده‌سازی گفتمان ولایت، بصیرت دهی، مطالبه‌گری، ترویج فرهنگ دینی و معنویت در سطح جامعه اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انقلابی است

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و فعالین فضای مجازی گالیکش نگاهشان کمک به حل مشکلات شهرستان باشد.

وی افزود: گالیکش جز شهرستان‌های کمتر برخوردار استان گلستان با مشکلات بسیار است؛ نیاز است خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای شهروندان از مسئولین شهرستانی، استانی و ملی برای رفع آن مطالبه‌گری داشته باشند.

کوهستانی با اشاره به اینکه مطالبه‌گری با جنجال در شبکه‌های مجازی و خبرگزاری محقق نمی‌شود؛ تصریح کرد: مطالبه‌گری باید مودبانه، با رعایت احترام و در چارچوب قانون انجام گیرد.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش؛ علاوه بر اینها یک خبرنگار انقلابی باید دغدغه انقلاب و اسلامی را داشته باشد، پیاده‌سازی گفتمان ولایت، بصیرت دهی، مطالبه‌گری، ترویج فرهنگ دینی و معنویت در سطح جامعه اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انقلابی است.

وی تاکید کرد: اینها محقق نمی‌شود مگر خود نیز در این حوزه گام برداریم و مقید به این حوزه‌ها باشیم.

کوهستانی با اشاره به اینکه مسئولین خیلی خوششان نمی‌آید از آن‌ها انتقاد شود؛ گفت: محاسن کارهای مسئولین هم باید دیده شود، به‌عنوان خبرنگار منصف کارهای خوبی که اتفاق می‌افتد هم باید بیان کرد، با وجود شرایط خاص تحریم، کرونا  که در کشور وجود دارد؛ مسئولین کارهای خوبی انجام می‌دهند که باید منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه هستند؛ گفت: این عده راه را اشتباه می‌روند؛ گالیکش از موضوعات سیاسی و فضای سیاسی بسیار آسیب دیده، باید موضوعاتی که باعث گسترش، حرکت و پیشرفت جامعه می‌شود را دنبال کنیم، ولی برخی به دنبال ایجاد یک فضای کاذب دو قطبی هستند که از آن شهرستان طی سالیان گذشته ضربه خورده است.

کوهستانی با اشاره به اینکه، گالیکش از شهرستان‌های پیشرو در انقلاب و جهاد بوده است؛ گفت: اگر هر یک از شهرستان‌های همجوار در حوزه‌های انقلابی‌گری و جهادگری چنین پیشینه‌ای می‌داشتند به‌عنوان اصلی‌ترین شاخصه‌های خود آن را دنبال می‌کردند ولی در گالیکش به آن توجهی نمی‌شود.

وی افزود: در گالیکش به وحدت، استفاده از ظرفیت همه گروه‌های مذهبی، سیاسی، قومی برای ایجاد گفتمان سازی انقلاب اسلامی و ولایی نیاز داریم که اگر اتفاق بیفتد در مسیر درستی قرار داریم.

فرمانده سپاه گالیکش گفت: به جز افراد ضد انقلاب، ضد ولایت و ضد اسلام دیگر افراد و سلایق جامعه در مجموعه بسیج و سپاه شهرستان می‌توانند فعالیت کنند.

کوهستانی با اشاره به شعار سال گفت: باوجود کرونا، بسیج گالیکش اقدامات خوبی با مجموعه جهادکشاورزی، دامپزشکی و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برای تحقق شعار سال در حال انجام دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت کانون بسیج کشاورزی برای ترویج درست کشاورزی با در نظر گرفتن یک شبکه کشاورزی برای هر دو روستا در دستور کار است.

کوهستانی اضافه کرد: در حوزه اشتغال خانگی بحث برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی، ایجاد صندوق قرض الحسنه با ۴۳ صندوق برای اشتعالزایی، توزیع مرغ بومی، اردک و بوقلمون بین خانوارها در همین راستا را انجام داده‌ایم.

وی همچنین ساخت ۵ واحد مسکونی برای خانوارهای مددجو بهزیستی گالیکش با همکاری بهزیستی شهرستان را از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی در این راستا اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.