1399-08-26 21:05
629
0
71604

پلمپ ۷۲ واحد صنفی در علی آبادکتول

رئیس اتاق اصناف شهرستان علی آبادکتول گفت: برابر اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کلیه صنوف فعال تاکنون در سطح شهرستان، ۷۲ واحد کسب متخلف به مراجع قضایی معرفی و به مدت یک ماه پلمپ شدند.

به گزارش گلستان ما، محمد علی حسین زرگری، رئیس اتاق اصناف شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بیش از ۴۵۰۰ واحد صنفی دارای مجوز در سطح شهرستان فعال هستند که همزمان با شیوع ویروس کرونا کنترل نظارت بازرسان اصناف به طور مستمر در حال انجام است.

وی افزود: برابر اعلام ستاد مقابله با کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای کلیه صنوف فعال  تاکنون در سطح شهرستان، ۷۲ واحد کسب متخلف به مراجع قضایی معرفی  و به مدت یک ماه پلمپ شدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان علی آبادکتول ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همه اصناف در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: اصناف شهرستان  با انتشار بروشورهای بهداشتی و ملزم کردن کسبه بر نصب آن بر درب ورودی مغازه ها خواستار عدم ارائه خدمات به شهروندانی که فاقد ماسک هستند، شد.

زرگری افزود: در راستای استمرار تاکیدات رعایت نکات بهداشتی دو مرحله پیامک های بهداشتی هم به کسبه ارسال شده تا هم خود و هم شهروندان را نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل کسبشان و مراکز خرید حساس‌ تر و آگاه تر نمایند.

 وی با اشاره به استمرار این طرح با مشارکت اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان، از جمله بازرسان صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی، نماینده فرمانداری، مرکز بهداشت، نماینده قضایی، نیروی انتظامی در زمان های مختلف افزود: این طرح همچنان استمرار و تشدید خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.