1399-02-30 11:52
1822
0
68700
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد؛

پرداخت زکات فطریه با آنی پرداخت #۵*۰۱۷*۸۸۷۷* کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از شیوه ی پرداخت غیرحضوری زکات فطره و کفاره در سال جاری با آنی پرداخت #۵*۰۱۷*۸۸۷۷* خبرداد.

به گزارش گلستان ما، عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با روش #۵*۰۱۷*۸۸۷۷*فطریه و کفاره خود را برای کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز کنند.

وی افزود: روش‌ پرداخت الکترونیکی زکات فطره بسیار کمک کننده در خدمت رسانی سریعتربه نیازمندان و محرومان است.

بابایی تصریح کرد: این نهاد امسال با شماره کارت مجازی  ۶۰۳۷,۹۹۱۸.۹۹۹۷.۰۲۲۶ بانک ملی بابت فطریه عام، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷,۹۹۷۹.۵۰۰۳.۰۵۹۴ بانک ملی بابت فطریه سادات و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷,۹۹۷۹.۵۰۰۳.۰۲۹۷ نزد بانک ملی آماده دریافت کفاره عمد و غیرعمد هم استانی های روزه دار است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان عنوان کرد:سال گذشته هم استانی های  عزیز،10میلیارد و 600میلیون تومان زکات فطره و کفاره برای کمک به مستضعفان و نیازمندان پرداخت کردند که پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 13میلیارد تومان جمع آوری شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ زکات فطره شهروندان صرف امور معیشتی اقشار محروم و مددجویان کمیته امداد می‌شود گفت: فطریه جمع‌آوری‌ شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در کمتر از 48 ساعت به نیازمندان واقعی پرداخت می‌شود.

بابایی تصریح کرد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و از طریق پایگاه‌ها،دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و میعادگاه‌های نماز پرشکوه عید سعید فطر، کفاره و فطریه خود را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: وجوه جمع‌آوری‌شده فطریه از شهری به شهر دیگر منتقل نمی‌شود و در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.