1403-03-07 11:01
216
0
90165
به دلیل عارضه بیماری؛

پدر شهیدان خورشیدکلایی به فرزندان شهیدش پیوست

به دلیل عارضه بیماری پدر شهیدان خورشیدکلایی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ مصیب (خلیل) خورشیدکلایی پدر شهیدان رمضان و محمد خورشیدکلایی به فرزندان شهیدش پیوست

مراسم تشیع پیکر پاک این مرحوم پدرشهیدان خورشیدکلایی روز دوشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت سه بعدازظهر از روستای محمدآباد گرگان به‌سمت جایگاه ابدیش واقع در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

شهید رمضان خورشیدکلایی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس بود. دانش آموز بود که از طریق بسیج عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد. او پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۳۶۱ در شلمچه به فیض شهادت نایل گشت.
شهید محمد خورشیدکلایی نیز پس از شهادت برادر شوق جبهه و جنگ با ضدانقلابیون بی‌قرارش کرده بود و به این ترتیب از طریق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرگان، عازم جبهه شد تا سلاح بر خاک افتاده برادرش را به‌دست گیرد و پس از گذراندن دوران آموزشی را در پادگان یدالله‌زاده ساری در ۱۰شهریور۱۳۶۳ به مریوان رفت و در این منطقه تک تیرانداز بود.
سرانجام محمد خورشیدکلایی در تاریخ ۱۴تیر۱۳۶۴ در درگیری با ضدانقلاب و بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر پاک و مطهرش را همان روز پس از تشییع باشکوه، در امامزاده‌عبدالله گرگان به خاک سپردند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.