1399-04-16 09:55
1314
0
69291

پایان جدال خونين دو شرور سابقه دار با اقدام قاطعانه پلیس گنبدکاووس

فرمانده نیروی انتظامی گنبد گفت: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت در کمتر از 2 ساعت مخفیگاه شرور متواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر در گفتگو با خبرنگاران گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی عمدی 2 دستگاه موتورسیکلت و یک فقره سرقت همراه با تهدید در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران انتظامی و پلیس امنیت شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس مشخص شد یکی از اراذل و اوباش معروف شهرستان با تهدید و زور وارد منزل دوست شرور و سابقه دار خود شده و پس از آتش زدن 2 دستگاه موتورسیکلت، تخریب قسمتی از منزل و سرقت یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخته است.

سرهنگ علی فر تصريح كرد: شرور سابقه دار به منظور انتقام جويي بدنبال دوستش رفته که در بين راه برادر وی را كه با خودروي سواری در حال تردد بوده مشاهده کرده و به سمت خودرو تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس بيان داشت: متهم بعد از ایراد خسارت به خودرو، به پاتوقی که دوستش در آن جا حضور داشت رفته و با سلاح گرم وی را مجروح کرده و متواری می شود.

وی با اشاره به حضور پلیس و تیم های امدادی در پاتوق مورد نظر و انتقال مجروح به مراکز درمانی، تصریح کرد: با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت در کمتر از 2 ساعت مخفیگاه شرور متواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامي گنبدكاووس با اشاره به کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز از مخفیگاه متهم، خاطرنشان كرد: هر دو شرور در تحقیقات اوليه پلیسي، به ارتکاب جرم اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلي عنوان کردند.

سرهنگ علی فر در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.