1401-06-08 13:01
1184
0
81411
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

وجود 3 هزار نقطه حادثه خیز در جاده های کشور/ 2500 کیلومتر راه فرعی و روستایی کشور آسفالت می شود

معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بالغ بر سه هزار نقطه حادثه خیز در سطح کشور داریم که تاکنون 500 مورد از آن اصلاح شده است.

به گزارش گلستان ما؛ خداداد مقبلی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اظهار کرد:  در هفته دولت قرار داریم و این هفته را به دولتمردان و خدمت گذاران مردم تبریک می گویم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهیدان رجایی و با هنر را گرامی می داریم.

معاون  ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: امروز سفری به استان داشتیم و بازدیدی از راه های اصلی و فرعی روستایی و شبکه راه های اصلی استان انجام شد و با توجه به سفرهای قبلی کمیسیون عمران و نائب رئیس کمیسیون عمرانی مجلس داشتیم در این سفرها مصوباتی داشتیم و به عنوان تکلیف به عنوان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابلاغ شده است.

مقبلی بیان کرد: امسال اعتباراتی برای راه های روستایی کشور توسط سازمان برنامه بودجه و بخشی توسط دفتر ریاست جمهوری ابلاغ شده و این اعتبارات برنامه ریزی کردیم تا دو هزار و 500 کیلومتر از راه های روستایی کشور که در نقاط کمتر توسعه یافته کشور هستند و شهرستان هایی که ضریب برخورداری آنها از راه های روستایی کمتر از 75 درصد است برنامه ریزی شده بخشی در امسال و بخش دیگر در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: همچنین در حوزه راه های و ایمن سازی راه های اصلی و فرعی سازمان راهداری هزینه هایی را در این زمینه انجام داده و برای تسهیل در تردد و ایمنی برای تردد افراد در شبکه راه ها با ایمنی کامل بتوانند به مقصد برسانند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امسال بنا داریم که هیچ پروژه جدیدی را شروع نکنیم و از منابع اعتباری ملی و استانی اهتمام داریم تمام پروژه های نیمه تمامی که در دست اجرا است را به اتمام برسانیم و مردم بتوانند به موقع از هزینه هایی که دولت برای اجرای پروژه انجام داده استفاده کنیم.

مقبلی یادآور شد: بالغ بر سه هزار نقطه حادثه خیز در سطح کشور داریم که تاکنون 500 مورد از آن اصلاح شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.