1403-01-27 01:05
119
0
89564
معراجی‌ها؛

هدف دشمن نابودی اسلام است

شهید قاسم عسگری در وصیت خود نوشت: «دشمنان ما در این جنگ تحمیلی، ناکسانی هستند که سالیان دراز چنگال درنده خود را در گلوگاه مظلومیت بندگانت فروبرده‌اند و امروز هم هدفشان نابودی انقلاب اسلامی است».

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از نوید شاهد؛ شهید قاسم عسگری، بیستم شهریور ۱۳۴۱ در روستای لیوان غربی از توابع شهرستان بندرگز به دنیا آمد.

پدرش سیف‌الله و مادرش کلثوم نام داشت و تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم انسانی گرفت.

به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و در ۱۶ آبان ۱۳۶۱ در موسیان هنگام درگیری با نیروهای عراقی بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش آن به شهادت رسید، مزار او در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش واقع است.

فرازی از مناجات‌نامه شهید عسگری

«خداوندا! تو خوب می‌دانی در این پیکار مقدس چه کسانی را در برابر داریم، ما در راه تحقق‌های آرمان‌های محمدی «ص» با خون و جان بر سر میثاق تو ایستاده‌ایم و آن‌ها که به‌خاطر رنگین کردن سفره‌های نجس و آلوده خود، برپاداشتن کاخ‌های فرعونی خود و ادامه عیش و عشرت و هرزگی خود با ما می‌جنگند.

خداوندا تو می‌دانی که دشمنان ما در این جنگ تحمیلی، ناکسانی هستند که سالیان دراز چنگال درنده خود را در گلوگاه مظلومیت بندگانت فروبرده‌اند و امروز هم هدفشان نابودی انقلاب اسلامی ما به رهبری امام بزرگوار است.»

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.