1402-03-08 15:03
731
0
85131
گلایه مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس:

نمایشگاهی که به چشم شهرداری گرگان نیامد

مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس از شهرداری گرگان به خاطر بی‌توجهی در تبلیغ این نمایشگاه در فضای شهری گلایه کرد.

به گزارش گلستان ما، سعید جام‌آبادی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از شهرداری گرگان انتظار داریم در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نسبت به تبلیغ بصری نمایشگاه مد و لباس اهتمام داشته باشد که بی‌توجهی به این مسئله جای گلایه دارد.

وی با اشاره به پیش‌بینی حضور ۲۵ هزار نفری مردم در نمایشگاه مد و لباس بانوان در گرگان افزود: از مردم به ویژه بانوان دعوت می‌شود تا در ساعات اولیه روز از این نمایشگاه دیدن کنند تا خرید مدنظرشان را انجام دهند.

عرضه بیش از ۳۰۰ مدل خاص با در نظر گرفتن سلایق مختلف

مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس بیان کرد: نمایشگاه مد و لباس در محورهای «لباس اجتماعی»، «مجلسی»، «خانگی»، «ورزشی» تعبیه می‌شود در گرگان به دلیل وضعیت فرهنگی که دارد در حوزه لباس اجتماعی ورود کردیم.

جام‌آبادی از عرضه بیش از ۳۰۰ مدل خاص با در نظر گرفتن سلایق مختلف در این نمایشگاه خبر داد و گفت: زیورآلات مختص حجاب را در این نمایشگاه خواهیم داشت، غرفه ساعت‌های دست‌ساز چوبی و غرفه‌هایی که بتواند نیازهای بانوان را تامین کند در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گفته وی؛ چادرهای نمایشگاهی با قیمت ۲۹۰ هزار تومان، ۳۹۰ هزار تومان، ۴۹۰ هزار تومان، ۵۹۰ هزار تومان و ... عرضه می‌شود سعی شده به نیازهای همه سلایق پاسخ داده شود.

توزیع ۷ هزار دعوتنامه به همراه بن‌های تخفیف در گلستان/  تعویض چادر کهنه با نو

مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس با اشاره به اینکه در حوزه کودک ضعف‌هایی وجود دارد، گفت: برای کودکانی که به سن تکلیف رسیدند غرفه ویژه در نظر گرفته شده است.

جام‌آبادی با اشاره به خلاء عرضه مانتوهای اداری در بازار بیان کرد: برای سنین مختلف در این بخش اجناس باکیفیت ارئه می‌شود.

وی از طرح تعویض چادر کهنه با نو خبر داد و گفت: ۷ هزار دعوتنامه به همراه بن‌های تخفیف در سطح استان گلستان توزیع شده است.

قرعه‌کشی چادر و روسری در نمایشگاه مد و لباس گلستان

مدیر خصوصی نمایشگاه مد و لباس از توزیع ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بن در استان خبر داد و گفت: نیازهای پوشش بانوان در این نمایشگاه مدنظر قرار گرفته است.

جام‌آبادی یکی از اهداف بلندمدت این نمایشگاه را راه‌اندازی فروشگاه‌های دائمی مد و لباس ایرانی اسلامی برشمرد و افزود: در استان گلستان بالغ بر ۸۰ فضای غرفه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: هر غرفه به یک برند اختصاص دارد از ۱۲ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی و غبی، اصفهان، فارس، همدان، تهران، قم، کاشان و گلستان در این نمایشگاه حضور دارند.

جام‌آبادی با اشاره به اینکه هر غرفه که بیشترین بن خرید را دریافت کند در نمایشگاه بعدی دعوت می‌شود، بیان کرد: همچنین هر شب  به سه نفر از کسانی که با بن تخفیف اقدام به خرید کنند، قواره چادر و روسری قرعه‌کشی می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.