1398-12-02 19:10
640
0
67587

میزان مشارکت گلستانی‌ها بیشتر از میانگین کشوری

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه تاکنون میانگین حضور مردم گلستان در انتخابات، از میانگین کشوری خیلی بیشتر است.

به گزارش گلستان ما، هادی حق‌شناس در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه میانگین مشارکت مردم در استان از میانگین کشوری بیشتر می‌شود، حتماً نیاز به تمدید ساعت رأی‌گیری خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در شهر گرگان و آق‌قلا که پیش‌بینی می‌شد میزان مشارکت کم باشد اما در این حوزه تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر اقدام به رأی دادن کردند. در شرق استان هم مشارکت گسترده‌تر است.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه مشکلی برای تعرفه نداریم، افزود: به هر شعبه ۱۰ درصد بیشتر از میزان مشارکت دوره قبل تعرفه دادیم. همچنین ۱۰ درصد هم تعرفه ذخیره در نظر گرفتیم.

حق‌شناس بابیان اینکه هیچ روستا و مسیری در استان بسته نیست، گفت: تدابیر لازم در صورت بارش برف و باران در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه در اولین ساعت رأی‌گیری ۵۰ هزار نفر رأی دارند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم رأی دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. تا آخرین نفری که در حوزه‌ها باشند، حتماً از آن‌ها رأی خواهیم گرفت.

استاندار گلستان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص تخلفات انتخاباتی در استان، گفت: تخلفاتی که تاکنون گزارش‌شده، جزئی بوده و تخلف محرزی نداشتیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.