1399-05-19 11:58
721
0
69801
رئیس پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش گلستان خبرداد؛

مهلت ثبت سفارش کتب درسی در گلستان/زمانبندی و نحوه تحویل کتاب در سال جدید

ثبت سفارش کتب درسی فردی و گروهی دانش‌آموزان عادی و استثنایی تا ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما؛ علیرضا زاهدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد : دانش‌آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب‌های درسی جا مانده‌اند، می‌توانند حداکثر تا دوشنبه 20 مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود کنند‌.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی 1400-1399 از 15شهریور ماه، ثبت سفارش فردی و گروهی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه‌های اول، هفتم و دهم دانش‌آموزان عادی و استثنایی از ۸ تیرماه شروع و تا دوشنبه ۲۰ مردادماه ادامه دارد.

زاهدی درخصوص وضعیت ثبت سفارش کتب درسی در استان اعلام کرد : شهرستان گمیشان بالاترین رتبه را در ثبت کتب درسی به خود اختصاص داده و شهرستان های گرگان و علی آباد کتول و رامیان کمترین میزان را به ثبت رسانده اند .

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش گلستان  اضافه کرد: دانش‌آموزان میان پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب‌های درسی جا مانده‌اند لازم است  حداکثر تا 20 مرداد ماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند.

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات  با بیان اینکه در سال تحصیلی آینده تمامی کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی از سوی مدارس به دانش‌آموزان توزیع خواهد شد، بیان کرد:  بر اساس تقویم زمانی مقررشد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توزیع کتاب‌های درسی دوره ابتدایی تا19 مرداد ماه پایان  یابد .

وی ادامه داد: در دوره اول متوسطه از 25 مرداد ماه آغازو سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از 10 شهریور ماه شروع و تا 15 شهریور ماه به اتمام می رسد.

گفتنی است؛ با توجه به اندک فرصت باقیمانده از تمامی مدیران مدارس استان گلستان  انتظار می‌رود در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام و ثبت سفارش کتاب درسی دانش آموزان جامانده اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.