1400-06-27 23:27
1251
0
76178

ممانعت از ورود خبرنگاران به صحن شورای گرگان/ تصویب حمایت 400 میلیونی از بسکتبال بانوان

جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر گرگان با دستور کارهای مختلف امروز بدون حضور خبرنگاران برگزار شد و از ورود آنها به صحن جلوگیری شد.

به گزارش گلستان ما، در حالی که صحن شورای اسلامی شهر گرگان در روز شنبه هر هفته به صورت علنی برگزار می‌شود و لوایح به دلیل دارا بودن جنبه مالی در حضور شهروندان و خبرنگاران باید برگزار شود، این جلسه امروز شنبه ۲۷ شهریور ماه جاری با یکی از دستورات کار مهم که حمایت شورا و شهرداری از بسکتبال است به صورت غیرعلنی برگزار و از ورود خبرنگاران به صحن شورا جلوگیری شد.

صحن علنی شنبه هر‌ هفته ساعت ۱۷ آغاز می‌شد که امروز این جلسه در سکوت خبری و بدون اعلام به رسانه‌ها ساعت ۱۴ و بدون اطلاع و دعوت از خبرنگاران برگزار شد.

صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان در دوره ششم به خصوص در هفته‌های اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده که تصاویر اتفاقات شورا توسط خبرنگاران رسانه‌ای شده بود.

لازم به ذکر است در این جلسه، پس از هفته‌ها فراز و نشیب، حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری از تیم بسکتبال بانوان مورد تصویب شورا قرار گرفت و در لیگ برتر پیش‌روی بسکتبال بانوان، تیم گرگان با حمایت رسمی شهرداری گرگان وارد رقابت‌ها خواهد شد.

این تیم که دو فصل گذشته با هدایت «نیکا بیک‌لیک‌لی» نایب قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان استان گلستان تجربه کرده بود، امسال نیز پس از یک فصل جدایی این سرمربی از شهرش، هدایت تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است در هفته‌ گذشته جلسه صحن این شورا، انتقاد بسیاری از سوی هیات‌های ورزشی برای توجه بیش از حد شورا و شهرداری گرگان به بسکتبال و بی‌توجهی به دیگر رشته‌های ورزشی مطرح شده بود.

یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه، انتخاب یکی از اعضای شورا برای حضور در شورای شهرستان بود که پیش از این نام «زهرا نورا» به عنوان گزینه مطرح بود که پس از واکنش‌های متعدد در فضای مجازی و انتقاد شهروندان به برخی از عملکردهای این عضو شورا، در نهایت وی در جلسه امروز از ادامه کار انصراف داد و «حمیدرضا آقاملایی» که در دوره پنجم نیز به عنوان نماینده این شورا در شورای شهرستان و در نهایت در شورای استان و شورای عالی استان‌‌ها حضور داشت به عنوان نماینده شورای ششم برای حضور در شورای شهرستان انتخاب شد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.