1399-05-19 11:31
1877
0
69800
عزیززاده خبر داد؛

معرفی خانواده سها به پزشکی قانونی/ علت و نحوه مرگ پس از بررسی های پزشکی قانونی امکان پذیر است

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: دستورات لازم برای حضور خانواده سها رضایی نژاد به پزشکی قانونی صادر شد و این خانواده امروز برای شناسایی و انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی رفتند.

به گزارش گلستان ما، هادی عزیززاده دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: دستورات لازم برای حضور خانواده سها رضانژاد به پزشکی قانونی صادر شد و این خانواده امروز برای شناسایی و انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی  رفتند .

وی با اشاره به زمان بر بودن آزمایش DNA گفت: در نامه ای از پزشکی قانونی درخواست کرده ایم ، در کوتاه ترین زمان جواب آزمایش DNA را برای رسیدگی سریع تر پرونده به دادستانی این شهرستان ارائه کند .

دادستان عزیززاده افزود: لباس های تن جسد ، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضانژاد در آخریم فیلم گوشی اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند اما اظهار نظر قطعی درباره هویت جسد با آزمایش DNA امکان پذیر است .

عزیززاده با بیان این که فعلا هیچ نظری درباره علت و نحوه مرگ جسد منتسب به سها رضانژاد نمی توان اعلام کرد تاکید کرد : هرگونه اظهار نظر درباره علت  و زمان مرگ این جسد پس از بررسی های بازپرس پرونده و نظریه پزشکی قانونی امکان پذیر است و هیچ گمانه زنی پیش از نظریه پزشکی قانونی ، درست نیست.

جسد منتسب به سها رضازاده صبح جمعه 17 مرداد در منطقه چکل سر جنگل شموشک پیدا شد . سهارضانژاد، دختر ٢٧ ساله طبيعت گردى است كه مدتى پيش در ارتفاعات جهان نماى شهرستان كردكوى مفقود شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.