1402-04-21 09:35
537
0
85684
فرمانده انتظامی گلستان:

مشکلات فرهنگی جامعه ناشی از تغییر کارکردهای مسجد است

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه نیروی انتظامی در میدان جنگ ترکیبی تنهاست، گفت: مشکلات فرهنگی جامعه ناشی از تغییر کارکردهای مسجد است.

به گزارش گلستان ما، سعید دادگر با گرامیداشت واقعه گوهرشاد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به راه‌اندازی کاروان‌های منادی ارزش‌های اسلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی تا پای جان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کند و این مهم را با تقدیم خون شهیدان اثبات کرده است، یقین بدانید این مسیر با قوت بیشتری ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: مسجدی که با نام گوهرشاد بنا شد و کارکردهای آن با مدیریت یک زن صورت گرفت که این نشان دهنده مدیریت اسلامی زنان از 600 سال پیش تاکنون است و امروز این شعارهایی که به نام زن می‌دهند فریبی بیش نیست.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کارکردهای مسجد گفت: مسجد از زمان قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس و بعد از آن پایگاه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و در حقیقت پنگاه جوانان بود و همه تصمیمات در آنجا گرفته می‌شد، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تفکری لیبرال کارکردهای مسجد را تقلیل داد و آن را صرفا تبدیل به برگزاری نماز کرد و این باعث شد جوانان برای انجام امورات خود از مسجد فاصله بگیرند.

دادگر؛ نقش نیروی انتظامی در راستای مقابله با بدحجابی را مهم خواند و افزود: متاسفانه برخی از دستگاه‌های فرهنگی که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بودجه دریافت می‌کنند به وظایف خود در قبال عفاف و حجاب عمل نمی‌کنند.

وی بسیاری از این بی‌حجابی‌ها در سطح جامعه را ساماندهی شده خواند و تصریح کرد: اولویت نیروی انتظامی مقابله با این افراد است.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: اکثر شهرهای ما بافت سنتی و مذهبی خود را حفظ کردند و کشف حجابها بعضا در تفرجگاه ها دیده می شود بیشترین مشکل ما در شهر گرگان است.

دادگر با بیان اینکه لازم است همه دستگاه‌های نظارتی پای کار بیایند، گفت: نیروی انتظامی در برخوررد با بی‌حجابی‌ها با کسی تعارف ندارد و دستگاه‌ها به جای هجمه به نیروی انتظامی بهتر است به وظایف خود عمل کنند چراکه ما بی‌توجه به این فشارها به وظیفه خود ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: تعداد افرادی که پایبند به ارزش‌های اسلامی نیستند کمتر از جامعه متدینین است اما چون صفت شیطان، تظاهر است این افراد با خودنمایی در جامعه سعی می‌کنند خود را اکثریت نشان دهند.

دادگر با بیان اینکه نیروی انتظامی در میدان جنگ ترکیبی تنهاست، گفت: مشکلات فرهنگی جامعه ناشی از تغییر کارکردهای مسجد است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.