1403-04-11 12:58
811
0
65830
فرمانده مرزباني گلستان:

مرزنشينان عامل ثبات امنيت مرزهای گلستان هستند

فرمانده مرزباني گلستان در جمع مردم شهر مرزي اينچه برون به امنيت و آرامش پايدار در مناطق مرزي اين استان اشاره و گفت: مرزنشينان و تعامل بسيار خوب آنان با مرزبانان يکي از عوامل مهم و تاثيرگذار در ثبات منطقه است.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ ستاد بهزاد ابراهيمي فرمانده مرزباني استان گلستان در جمع مرزنشينان شهر مرزي اينچه برون از توابع گنبدکاووس اظهار کرد: رابطه صميمي و دوستانه مرزنشينان، مسوولان محلي، معتمدان و علما و روحانيون ساکن مناطق مرزی گلستان و همدلی و همراهی آنان با مزربانان کمک زيادی به ثبات امنيت و آرامش اين مناطق کرده است.

سرهنگ ابراهيمي ادامه داد: رابطه خوب اهالي گلستان با مرزبانان کشور همسايه در سايه احترام متقابل و با حفظ اقتدار جمهوري اسلامي و همچنين حفظ آمادگي عملياتي و دفاعي نيروهاي مرزباني از ديگر عوامل مهم ثبات امنيت و آرامش نقاط مرزي استان است.

وي تصريح کرد: گلستان با کشور ترکمنستان کيلومترها مرز کوهستاني، خشکي و بياباني، رودخانه‌اي و دريايي دارد که اگرچه حراست از اين مرزهاي طبيعي، سخت و دشوار است اما مرزبانان استان با ايثار و از خود گذشتگي در حال نگهباني از اين مرز هستند.

فرمانده مرزباني گلستان، نيروي انتظامي را مردمي دانست و افزود: پرسنل اين نيرو که رهبري انقلاب آنان را "مجاهدان في سبيل الله" خواندند، بدون منت و صادقانه و در همه ايام سال به صورت شبانه روزي به مردم خدمت مي‌کنند.

آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزي اينچه برون گنبدکاووس نيز با تبريک هفته نيروي انتظامي، همکاري و همراهي مرزنشنيان با مرزبانان در اين استان را بسيار خوب خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامي امروز امنيت و آرامش خوبي در سراسر کشور فراهم است.

انتهاي پيام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.