1398-08-30 15:19
601
0
66373
بیادی در گفت و گو با گلستان ما :

مردم گرگان در قضایای اخیر هوشمندانه و عاقلانه عمل کردند / ما انتخابات را برای مردم می خواهیم نه مردم را برای انتخابات

دبیر جمعیت آبادگران جوان گفت : مردم گرگان در قضایای اخیر بسیار محکم ، هوشمندانه و عاقلانه عمل کردند و من در شهر که می گشتم آرامش خیلی خوبی حکم فرما بود ، در عین حال مسئولین نیز باید به اعتراضات به حق مردم پاسخ بدهند تا مردم قانع شوند .

به گزارش گلستان ما ؛ حسن بیادی دبیر جمعیت آبادگران جوان در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد : انقلاب اسلامی امانتی است که دست ماست ، درست است ما انقلاب کردیم ولی صاحب آن نیستیم و باید در حفظ این انقلاب کوشا باشیم تا به دست صاحب اصلی اش برسد .

 

بیادی افزود : حفظ نظام ، حفظ رهبری و حفظ حقوق شهروندی به عنوان ولی نعمتان انقلاب  سه خط قرمز ما هستند که تاکید داریم رعایت شود .

 

وی تصریح کرد : با توجه به نابسامانی های اخیر در عرصه سیاست و اقتصاد و افتراقی که بین همه جناح های سیاسی کشور وجود دارد باید به یک انسجامی برسیم، وحدت یک اکسیر است برای رشد کشور و اگر چه اختلافاتی وجود دارد اما همه ما مثل اعضای یک بدن باید از یک مرکز دستور بگیریم.

 

دبیر جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد : باید از مردم دعوت کنیم تا در پای صندوق های رای حضور حداکثری داشته باشند ، کاری نکنیم مردم اذیت شوند ، ما انتخابات را برای مردم می خواهیم نه مردم را برای انتخابات .

 

 

بیادی اضافه کرد : جبهه پیشرفت ، رفاه و عدالت از اتحاد 21 حزب بوجود آمده و متناظر با این تشکیلات در تهران، در استانها نیز این تشکیلات راه اندازی شده و امشب نیز در گلستان و جلسه ای که در گرگان برگزار می شود اعضای استانی این جبهه انتخاب می شوند.

 

وی ادامه داد : مردم گرگان در قضایای اخیر  بسیار محکم ، هوشمندانه و عاقلانه عمل کردم و من در شهر که می گشتم آرامش خیلی خوبی حکمفرما بود ، در عین حال مسئولین نیز باید به اعتراضات به حق مردم پاسخ بدهند تا مردم قانع شوند .

 

بیادی خطاب به مجموعه دولت گفت : دولت به حرف مردم گوش بدهد و جواب قانع کننده داشته باشد ، نیم شود یک شبه تصمیم مهمی گرفت و به مردم به عنوان نامحرم نگاه کرد ، چنین رویه ای نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت .

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.