1399-11-04 12:28
446
0
72795
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان:

مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی در گلستان برگزار می شود

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان گفت: مرحله استانی "نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" با حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما، علیرضا سعیدی، اظهار کرد: مناظرات دانشجویان در قالب تیم‌های چهار نفره برگزار و از بین آنها، یک نفر به‌عنوان سر گروه جهت پیگیری امورات و رهبری تیم انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گزاره‌ها و مضامین مناظره پس از تشکیل تیم‌ها در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود، افزود: دانشجویان شرکت‌کننده بر اساس موضوعات انتخابی در تیم‌های موافق و مخالف گزاره مطرح‌شده گروه‌بندی می‌شوند. سپس در جلسه‌ای با حضور داوران که متشکل از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها هستند، رقابت آغاز شده و تیم برتر انتخاب می‌شود.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان خاطرنشان کرد: موضوع گزاره‌های مرحله مقدماتی این دوره «رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی راهکار نجات اقتصاد ایران» است و گزاره دوم «جامعه اخلاق مدار برتر از جامعه قانون‌مدار» است.

سعیدی با اشاره به اینکه تیم‌های برنده در دوره مقدماتی به مرحله فینال وارد می‌شوند، گفت: تیم‌های برنده در مرحله فینال بر روی گزاره «نگاه اقتصادی به فرهنگ آن را به ابتذال می‌کشد» به بحث و مناظره خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: برنده نهایی به مرحله کشوری نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران راه پیدا خواهند کرد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان واحد گلستان خاطرنشان کرد: مناظرات روز سه‌شنبه ۷ بهمن‌ماه در سالن استاد شهید مطهری در گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.