1402-04-25 13:28
502
0
85739
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

مراسم «شیرخوارگان حسینی» فرصتی در تبلیغ فرزندآوری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با چهارم محرم خبر داد و این ایام را فرصتی برای تبلیغ فرزندآوری دانست.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده امروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری پیرامون جزئیات مراسم شیرخوارگان حسینی در گرگان اظهار کرد: این مراسم همزمان با چهارم محرم در روز جمعه 30 تیرماه برگزار می‌شود که این ایام فرصتی برای تبلیغ فرزندآوری، فرزندپروری و تحکیم بنیان خانواده است.

وی با اشاره به اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود، افزود: خلاقیتی که امسال در اجرای این برنامه وجود دارد این است که پس از پایان مراسم مادران به همراه فرزندانشان تا گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان پیاده‌روی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه توجه به موضوع جمعیت و خانواده از اولویت‌های جدی است، ابراز کرد: همایش شیرخوارگان حسینی به نام حضرت علی‌اصغر (ع) است ما می‌خواهیم این روز را به عنوان نماد فرزندآوری و تحکیم خانواده معرفی کنیم.

محمدزاده از خانواده‌ها به ویژه مادران خواست تا در این مراسم معنوی به همراه فرزندان دلبند خود شرکت کنند تا نسبت به تبیین اهمیت خانواده پرداخته شود.

به گفته وی؛ مراسم شیرخوارگان حسینی به صورت زنده از صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.