1400-08-12 21:11
992
1
76864
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

محور تولیدات دیجیتالی بسیج پرداختن به دغدغه‌های گلستان است

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان؛ روند تکاملی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج را سرفصل نوینی در ارائه آثار فاخر، هنرمندانه و متعهدانه برشمرد و گفت: مهمترین محور این رویداد پرداختن به دغدغه‌های گلستان است.

رضا روشنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: فضای مجازی با داشتن تنوع بسیار توانسته مخاطبان زیادی به خود جلب کند از این رو اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست همین مسئله کافی بود با برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتالی بسیج میدان رقابت را برای افراد متخصص و متعهد فراخ کنیم تا خروجی آن بتواند به نفع مردم رقم بخورد.

وی شناسایی و شبکه‌سازی فعالان مجازی را اقدامی ماندگار برای دستیابی به نتایج مثبت برشمرد و افزود: تخصص و تعهد در حوزه سایبر می‌تواند مسیر را برای ارائه تولیدات کیفی تسهیل کند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با اشاره به اینکه ابزار انتقال پیام و رویدادهای مهم در ادوار مختلف متفاوت بوده و در گذر زمان به تکامل رسیده است، بیان کرد: پیشرفت‌های دیجیتالی این توقع را به وجود می‌آورد که با استفاده از ابزار روز از میزان مشکلات کم شود.

روشنی با بیان اینکه میدان جنگ سخت به جنگ نرم تغییر جهت داده است، گفت: باید با درک شرایط و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی فرصت‌های خوبی برای جامعه خلق کرد از تقویت بنیان‌های اقتصادی و اشتغالزایی تا ترویج مبانی فرهنگی و اعتقادی که هر کدام در جای خود مهم است.

وی با تاکید بر اینکه کوچکترین غفلت خسارت‌های جبران‌ناپذیری برجای خواهد گذاشت بر لزوم توجه هر بیشتر به حوزه فضای مجازی تاکید کرد و افزود: آرایش رسانه‌ای در طول زمان تغییر کرده است تعدد رسانه‌ها باعث شده تا مردم مصرف رسانه‌ای خود را با توجه به جذابیت پیام و مقتضیات زمان انتخاب کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با تاکید بر اینکه شناسایی، پرورش و تقویت فعالان متعهد و دلسوز در حوزه فضای مجازی بسیار مهم است، گفت: مخاطب شناسی در حوزه فضای مجازی کمک می‌کند تا به موقع آرایش رسانه‌ای شکل بگیرد.

روشنی با بیان اینکه سازمان بسیج با درک شرایط نسبت به برگزاری رویداد تولید محتوا ورود کرده تا ظرفیت‌های خلاق، هوشمند و اثرگذار شناسایی شوند، ابراز کرد: در این رویداد دغدغه‌های مهم استان گلستان مورد توجه است  و شرایطی فراهم شده تا برگزیدگان رویداد به مرحله کشوری راه یابند.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای بسیج گلستان در سه حوزه اپلیکیشن، بازی و نرم افزار آغاز به کار کرده است و پس از 48 ساعت پایان می‌یابد، بیش از 20 تیم متقاضی حضور در این رویداد بودند که به دلیل محدودیت های کرونایی 16 تیم در استان گلستان رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.