1398-12-08 12:21
756
0
67654
استاندار گلستان:

ماسک تولیدی شرکت گلستانی وارد بازار می شود

استاندار گلستان گفت: تولیدات ماسک شرکت گلستانی از ساعتی دیگر وارد بازار می شود.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس چهارشنبه در آیین کلنگ زنی نخستین کارخانه نوآوری گرگان با اشاره به بیماری کرونا، اظهارکرد: یک شرکت دانش بنیان که در واقع از پارک های علم و فناوری به ثمر نشسته، نگرانی ایران را در تولید محلول ضدعفونی کننده برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت نیاز ۳۰ درصد کشور را تأمین می کند، افزود: همچنین شرکت دیگری که از امروز خطر تولید آن راه اندازی شده، مشکل ماسک استان را برطرف خواهد کرد.

حق شناس گفت که این شرکت روزانه ۴۰ هزار ماسک تولید کرده و کیفیت آن از ماسک های موجود بهتر است.

وی با بیان اینکه قیمت عرضه این ماسک حداکثر ۵۰۰ تومان خواهد بود، ادامه داد: امروزه تعداد شرکت های بزرگ در ایران رو به افزایش است و فقط با یک بسته نرم افزای درآمد بالایی دارند.

استاندار با اشاره به احداث کارخانه نوآوری در گرگان اظهارکرد: اگر ۶۰۰ نفر در این محل مشغول به کار شوند و تنها یک ایده از بین آنها تجاری شود همه از آنها بهره مند خواهند شد.

حق شناس ادامه داد: این کارخانه نوآوری فرصت بی نظیری برای نخبه های گلستانی است تا بتوانند ایده های خود را در آن پرورش دهند.

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور مبنی بر ایجاد کارخانه نوآوری در همه استان های کشور، خاطرنشان کرد: مطالعات و نقشه های فاز نخست کارخانه نوآوری تهیه شده و امیدواریم با جذب پیمانکار در مدت یک سال به پایان برسد و در سال ۹۹ شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.