1401-08-08 14:07
388
0
82044
فرمانده سپاه نینوا:

مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست/ ۱۳ آبان مشت نهایی را به دهان استکبار می‌زنیم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، گفت: دشمن در سناریویی که در جنگ ترکیبی طراحی کرده اما شکست خواهد خورد.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه گرگان که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اظهار کرد: این حضور باشکوه برای تقدیر از فرمانده ای که مجاهدت کرد و ماموریت خود را در این مدت به خوبی انجام داد نشان از رضایت همگان دارد.

وی وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه گرگان را سرمایه ای ارزشمند خواند و افزود: مأموریت انقلاب اسلامی همین است همه ما باید بیائیم و در این فرایندی که انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده نقش آفرینی کنیم خوش به حال کسانی که می آیند و شانه های خودشان را زیر بار مسئولیت دفاع از انقلاب اسلامی قرار می دهند.

وی ادامه داد: در قضایایی که چند روزی کشور درگیر آن است شاهدیم که دشمن جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرده است و ان شاءالله با عزت و افتخار از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه حق و باطل همیشه وجود دارد، گفت: تا زمانی که حق و آرمان های انقلاب اسلامی وجود دارد دشمن نیز وجود دارد و برای ما برنامه ریزی می‌کنند هر کسی که خسته و ناامید شود طرف مقابل پیروز خواهد شد.

ملک شاهکوهی بیان کرد: تمام برنامه دشمن این بوده که مردم از انقلاب اسلامی ناامید شوند کشور به هم بریزد اگر در این عصر و آینده که خواهد آمد مواظب نباشیم همه با هم آسیب خواهیم دید.

وی گفت: در جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد کرده برای تمام سناریوهایی که پیش بینی کرد اعتبارات و هزینه‌های زیادی گذاشت اما موفق نشد و نخواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: باید همواره از حق دفاع کنیم و در این مسیر صبور باشیم که این عمل صالح است.

ملک شاهکوهی از زحمات چهار ساله فرمانده پیشین سپاه گرگان قدردانی کرد و برای علی دیلم متولی فرمانده جدید آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید داشت..

وی در پایان از مردم خواست تا حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشند و مشت نهایی را بر دهان استکبار جهانی بزنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.