1400-12-02 21:37
839
0
78774
نماینده مردم گرگان و آق قلا تاکید کرد؛

لزوم توسعه تجهیزات و بسترهای حوزه ارتباطات/ طرح صیانت به کسب و کارهای اینترنتی لطمه نمی زند

سنگدوینی گفت: شرایط کرونایی نشان داد که در صورت مهیا بودن بسترهای ارتباطی و مخابراتی، می توان بخشی از چالش عای بوحود آمده در کشور را مدیریت کرد و این مهم تنها با توسعه تجهیزات و بسترهای توسعه حوزه ارتباطات محقق خواهد شد.

به گزارش گلستان ما؛ سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در کفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: دنیا، در حوزه مخابرات و سیستم های ارتباطی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است؛ اما کشور ما در این زمینه از دنیا عقب مانده و برای استفاده بهتر و بهینه مردم از این ظرفیت، باید وزارت ارتباطات اقدامات و برنامه های جدی داشته باشد.

وی افزود: مهیا بودن برخی از تجهیزات و امکانات، باعث شد که بتوانیم در شرایط کرونایی کلاس های درس را در تمامی مقاطع تحصیلی بصورت غیر حضوری  و آنلاین برگزار کنیم و اگر این ظرفیت وجود نداشت؛ مسلما این امر میسر نمی شد و این در حالی بود که در بعضی از بخش ها با چالش هایی نیز روبرو بودیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا ادامه داد: شرایط کرونایی نشان داد که باید تمام ظرفیت ها و امکانات برای مواجه با شرایط مختلف در حوزه ارتباطات و مخابرات همراه با تکنولوژی روز جهان مهیا باشد؛ همانطور که این حوزه بسیاری از اقدامات را در حوزه های اقتصادی و تجارت راحت کرده است.

سنگدوینی گفت: برای تبادلات تجاری، اقتصادی و همچنین سیستم بانکی باید زیرساخت های لازم مهیا شود.

نماینده مردم گرگان تصریح کرد: اجرای طرح صیانت هیچ لطمه ای به مسائل اینترنتی و مخابراتی و ارتباطی  وارد نمی کند؛ چرا که یکی از مهمترین مسائل موجود فضای مجازی و اینترنت، کسب و کارهای اینترنتی است و باید طوری برنامه ریزی شود که در کنار ارتباط با خارج و داخل، هیچ خسارتی به کسب و کارهای اینترنتی وارد نشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.