1402-04-17 12:16
704
0
85632
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

«لبیک یا خامنه‌ای» ترند شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: کاربران فضای مجازی گلستان همزمان با عید ولایت و امامت هشتگ‌های «لبیک یا خامنه‌ای» و «عید مبین» را به سرخط اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل کردند.

به گزارش گلستان ما، رضا روشنی با تبریک عید سعید غدیر و قدردانی از حضور باشکوه مردم در بزرگداشت جشن بزرگ امامت و ولایت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: امسال عید غدیر نه فقط در فضای حقیقی بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز رنگ و بوی دیگری داشت، عاشقان مولا امیرالمومنین امام علی (ع) عشق و ارادت خاصانه خود را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

وی افزود: جشن کیلومتری غدیر که در سراسر استان گلستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد با اقبال خوب مردم مواجه و تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد، امسال در مسیر جشن کیلومتری غدیر رسانه‌های استانی نیز با ایجاد غرفه‌هایی سهم خود را در جهاد تبیین این عید بزرگ ادا کردند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: بازتاب جشن‌های مردمی غدیر پیام‌های بزرگی به جهان داشت، عید مسلمانان بار دیگر وحدت شیعه و سنی و اقوام مختلف را به تصویر کشید، چیزی که دشمن هرگز نمی‌خواهد آن را ببیند، اما مردم نشان دادند که عاشق انقلاب اسلامی هستند و عید غدیر در حقیقت تجدید بیعت دوباره امت با ولایت بود.

روشنی بیان کرد:  کاربران فضای مجازی گلستان همزمان با عید ولایت و امامت هشتگ‌های «لبیک یا خامنه‌ای» و «عید مبین» را به سرخط اصلی شبکه‌های اجتماعی تبدیل کردند، این هشتگ‌ با بیش از هزاران تولید محتوایی که به همت کاربران ضریب خورد تواسنت در فضای مجازی یکه‌تازی کند. 

وی گفت: علاوه بر این، نشست‌های مجازی نهضت سواد رسانه با حضور کارشناسان برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری دبیر بین‌المللی غدیر در نشست مجازی نسبت به اهمیت تبیین پیام غدیر در فضای مجازی و رسانه‌ها تاکید کرد، همچنین از کارشناسانی همچون حجت‌الاسلام ماندگاری و حجت‌الاسلام مهدی ارفع، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی درباره اهمیت موضوع غدیر برای مخاطبان سخنرانی کردند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.