1400-06-04 15:48
780
0
75900

كشف ۱۰۰ تن چوب قاچاق در علی آباد کتول

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: در بازرسی از منطقه کوهستانی مورد نظر ۱۰۰ تن چوب قاچاق جنگلی قطع شده از نوع بلوط کشف شد.

به گزارش گلستان ما؛ الیاس تازیکه ، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومي شهرستان با دریافت گزارش مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی توسط عده اي سودجو، بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: طي هماهنگي با مقام قضائي، ماموران به همراه کارشناسان منابع طبیعی به منطقه مورد نظر اعزام و مشاهده کردند ۴ نفر در حال قطع درختان بلوط هستند که بلافاصله آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي علی آباد کتول تصريح كرد: برابر بررسي تخصصي به عمل آمده و در ادامه رسيدگي به پرونده، ۷ نفر دیگر که در این راستا مشاركت داشتند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف 3 دستگاه اره موتوری از متهمان، بيان كرد: در بازرسی از منطقه کوهستانی مورد نظر ۱۰۰ تن چوب قاچاق جنگلی قطع شده از نوع بلوط کشف شد.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول با اشاره به دستگيري ۱۱ نفر در اين زمينه و معرفي آنها به مراجع قضایی، خاطر نشان كرد: در راستاي برخورد با قاچاقچيان چوب، شهروندان هرگونه گزارش در اين خصوص را ازطريق مركز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ گزارش كنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.