1401-10-28 01:15
313
0
82991
با ثبت ۲۵۰ درخواست برای تاسیس دانشگاه پیام‌نور؛

قرعه یکی از ۶ سهمیه کشور به نام دانشگاه علی‌آبادکتول افتاد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آباد کتول گفت: قرعه یکی از ۶ سهمیه کشور برای تاسیس دانشگاه پیام‌نور به نام علی‌آباد کتول افتاد.

به گزارش گلستان ما، سید جواد سیدکتولی امروز در نشست خبری عصر روز گذشته ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن اظهارکرد: هفته شوراهای اسلامی نماد مشارکت عمومی در آموزش و پرورش است، آموزش و پرورش علی‌آبادکتول همواره در رتبه‌های برتر شوراهای آموزش و پرورش استان قرار دارد و تحقق صددرصدی مصوبات این شورا موید همین مطلب است.

وی در خصوص دانشگاه فرهنگیان افزود: ۲۵۰ درخواست تاسیس دانشگاه پیام‌نور کشور ثبت شد و تنها با تاسیس ۶ دانشگاه موافقت شد که دانشگاه علی‌آبادکتول یکی از ۶ سهمیه کشور است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی‌آبادکتول در خصوص فعالیت‌های این مدیریت بیان کرد: برگزاری دوره‌های متعدد در حوزه‌های مختلف، برگزاری مسابقات شعار کوتاه، داستان نویسی، عکاسی، کتابخوانی با رویکرد ایران قوی و برگزاری دوره‌های آشنایی با حرفه خبرنگاری از جمله فعالیت‌های آموزش و پرورش علی‌آبادکتول در چند ماه اخیر است.

سیدکتولی در خصوص سند دار کردن املاک آموزش و پرورش گفت: تعداد املاک این مدیریت ۱۶۳ ملک است که ۸۸ ملک دارای سند و تلاش برای صدور سند برای بقیه املاک در جریان است.

وی همچنین در خصوص کسب رتبه‌های کشوری گفت: کسب مقام برتر کشوری توسط انجمن اولیاء و مربیان مدرسه علامه مجلسی، کسب چندین مقام کشوری توسط کشتی‌گیران و کاراته بازان جوان، کسب رتبه اول همیار مشاور، تجارب برتر و جشنواره نوجوان سالم در سطح استان، مسابقات کشوری گیاهان دارویی و ... از جمله افتخارات این مدیریت است که در مجموع نزدیک به ۲۰۰ عنوان کسب کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.