1401-08-03 08:47
686
0
81972
با توجه به هشدارهای هواشناسی:

قرارگاه زمستانی حمل و نقل و راهداری گلستان تشکیل جلسه داد

بمنظور آمادگی و چگونگی استقرار راهداران و عوامل و ناوگان راهداری در مناطق بحرانی راهها طبق هشدارهای هواشناسی،قرارگاه زمستانی حمل و نقل و راهداری گلستان عصر دوشنبه با حضور مدیرکل,معاونین،روسای ستادی و شهرستانی تشکیل جلسه داد.

به گزارش گلستان ما؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در قرارگاه زمستانی حمل و نقل و راهداری گلستان اظهار کرد: آمادگی های اولیه برای پاسخگویی به بحران های جوی در زمستان ۱۴۰۱ طی بارش ها مهرماه انجام شد.

عادل مصدقی گفت: لازم است به دلیل حساسیت های کاری مجموعه،ماشین آلات و عوامل راهداری طبق برآوردهای زمانی در نقاط حساس و بحرانی و راهدارخانه ها حضور یافته و مستقر شوند.
وی بر استفاده از ظرفیت دهیاری ها،شوراها،بخشداری ها،بخش خصوصی و پیمانکاران و شهرداری ها و غیره تاکید کرد تا در موقع بحران کمک حال مجموعه باشند.
رصد لحظه ای و میدانی با تقسیم بندی کارها در غرب و شرق و مرکز استان بویژه در پل ها و مناطق حساس،هماهنگی و همکاری با پلیس راه و مدیریت بحران جهت انسداد موقت راهها از مهمترین تاکیدات دیگر مصدقی بود.
رئیس قرارگاه مرکزی حمل و نقل و راهداری گلستان،اهتمام ویژه برای آمادگی با بحرانی ترین شرایط آب و هوایی و رعایت نکات و مقررات ایمنی راهداران و گشت های راهداری را لازمه راهداری بیان کرد.
بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد و شهرستان ها مهمترین دستور کار این جلسه بود.
براساس اطلاعات دریافتی از سامانه های معتبر هواشناسی،از ساعت ۱۲ دوشنبه شب بارش باران از غرب استان شروع می شود و تمام استان را بطور متناوب در بر می گیرد.
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.