1399-05-16 13:05
652
0
69761
با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی رئیس کل دادگستری گلستان از جامعه خبری

رئیس کل دادگستری گلستان با تبریک روز خبرنگار آمادگی دادگستری استان را برای حمایت های حقوقی و قضایی از جامعه خبری استان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما، رئیس کل دادگستری گلستان با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، آمادگی دادگستری استان را برای حمایت های حقوقی و قضایی از جامعه خبری استان اعلام کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

به نام خدا

ن وَالْقَلَم  ِ وَ مَا يَسْطُرُونَ

خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان گلستان  

سلام علیکم 

در شرایطی که ویروس منحوس کرونا ، سلامت مردم و اقتصاد استان و کشور را تهدید می کند تلاش شما برای پوشش اخبار و آموزش درست به مردم به منظور قطع زودتر زنجیره  انتقال کرونا ویروس و بازگشت یه زندگی عادی ستودنیست .

قدردان این همدلی و همراهی رسانه ها با مردم و مسئولان هستیم و امیدواریم در روزهایی نه چندان دور ، با مخابره خبر شکست این ویروس منحوس ، لبخند شادی را به مردم هدیه کنید.

اینجانب به نمایندگی از دستگاه قضایی در استان  با تبریک این روز ، آمادگی دادگستری استان را برای حمایت های حقوقی و قضایی از جامعه خبری استان اعلام  می کنم و امیدوارم همچون گذشته در کنار عمل به تعهد و رسالت حرفه ای خود و پیگیری دغدغه های مردم و کمک به رشد و توسعه استان ،  از ایجاد تنش و تزریق ناامیدی به جامعه ، دوری کنید. 

بار دیگر با تبریک این روز ، برای شما و همه ی جامعه ی رسانه ای استان و کشور، توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال آرزو می کنم . 

در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر ( عج) سلامت و تندرست باشید .

هادی هاشمیان

رئیس کل دادگستری استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.